چارت سازمانی؛ نرمافزار منابع انسانی HRBOX
ساختارهای سازمانی نقش کاتالیزور را در هماهنگی افراد یک سازمان و کارهای تیمی ایفا میکنند.
چارت سازمانی یکی از معدود ابزارهایی است که برای مدیریت و هماهنگی همه کارکنان از آن استفاده میشود.
حتی اگر یک سازمان از بهترین تیم و ساختار برخوردار باشد؛ نمیتوان ساختار رو به حال خودش رها کرد و سالها چارت ما روی یک دیوار نصب بشود...
چارت سازمانی باید متناسب با اهداف پشمانداز و شرایط پیرامون شرکت باشد.
علاوه بر همه اینها با استفاده از سامانه HRIS HRBOX، اتوماسیون اداری و BPMS و ارزیابی عملکرد را بروی چارت سازمانتان سوار کنید و از HRIS لذت ببرید!
همه توضیحات ...