پروژه‌ی برند اکتیوشن فول‌تایم

67 بازدید
بیشتر
راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه
راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه
گزارش ویدیویی از پروژه‌ی برند اکتیوشن فول‌تایم در‌ ۵ شهر تهران، البرز، شیراز، اصفهان و‌ اهواز اجرا شده توسط ...
گزارش ویدیویی از پروژه‌ی برند اکتیوشن فول‌تایم در‌ ۵ شهر تهران، البرز، شیراز، اصفهان و‌ اهواز اجرا شده توسط واحد بی‌تی‌ال بادکوبه. این پروژه با هدف معرفی و بالا بردن آگاهی از محصولات دستمال‌ کاغذی برند فول‌تایم انجام شد. تمرکز بر‌ مزیت‌های رقابتی محصول با استفاده از بازی و‌ مسابقه از اهداف این برند اکتیوشن در کنار فروش فوق‌العاده محصول در هایپر‌استارها بوده است.

همه توضیحات ...