تست خرابی تسمه تایم

712 بازدید
بیشتر
❤️یا ثارالله❤️
❤️یا ثارالله❤️
با سلام به بینندگان اریک پسر ما از شما برای تنظیم امروز تشکر می کنم. ویدیوی شگفت انگیزی برای من دارم که باعث می شود این ماشین ...
با سلام به بینندگان اریک پسر ما از شما برای تنظیم امروز تشکر می کنم. ویدیوی شگفت انگیزی برای من دارم که باعث می شود این ماشین به اندازه کافی جالب اینجا در مغازه حدود یک هفته پیش خراب شود و من می خواهم نگاهی به آن بیندازم. یک تسمه تایم شکسته است، به همین دلیل است که من این ویدیو را اینگونه عنوان می کنم که چگونه یک تسمه تایم شکسته را پیدا کنم، بنابراین من در روند تشخیص خود راهنمایی خواهم کرد، بنابراین اگر شک دارید که تسمه تایم شکسته در وسیله نقلیه خود دارید، ممکن است می توانید این مراحل را دنبال کنید و به هر حال آن را بفهمیم، بیایید شروع کنیم، خودروی مورد نظر در اینجا یک تویوتا کمری 1999 با موتور 2.2 لیتری در آن است، اما آنچه که من در این ویدئو می خواهم پوشش دهد باید فقط تشخیص کلی شکستگی تسمه تایم را پوشش دهد. برد اکنون سریع‌ترین ساده‌ترین و کثیف‌ترین روشی که برای انجام این کار می‌دانم این است که با این موتور بادامک بالای سر برای برداشتن درپوش توزیع‌کننده موتور میل لنگ را باز کنید و به دنبال روتور توزیع کننده باشید که حرکت کند، متأسفانه این ماشین این موتور توزیع‌کننده ندارد، بنابراین ما باید از ابزارهای مختلفی استفاده کنم، اما یکی از اولین کارهایی که انجام می دهم این است که فقط صدای موتور در حالی که میل لنگ می زند، با خودرویی با موتور با تسمه تایم شکسته متفاوت از زمانی است که شکسته است، پس بیایید گوش کنیم. حالا به طرز عجیبی روی این چیز بچرخد، برای یک ثانیه کمی از آن جا پرش کرد، اما فقط برای یک ثانیه بود، اما فکر می کنم شما منظور من را شنیدید که به نظر نمی رسد چیزهای زیادی وجود داشته باشد. مقاومت در هنگام چرخش موتور اگر بشنوید که توری که می‌دانید با چرخش موتور می‌چرخد، به احتمال زیاد تراکم دارد، بنابراین این قدم بعدی من است، من می‌خواهم سیم شمع را بردارم. شماره یک و من می خواهم یک تست کننده جرقه روی آن بگذارم، اما همزمان یک تستر تراکم را نیز در همان سیلندر نصب می کنم و سپس موتور را می چرخانیم و ببینیم که آیا تراکم یا جرقه داریم. راه اندازی سریع من و آن این است که من تستر تراکم را در سیلندر شماره یک نصب کرده ام، سیم شمع را که سیلندر شماره یک نبود برداشتم و این جرقه سنج را به آن وصل کردم، فکر می کنم ایده خوبی اس

همه توضیحات ...