نتایج نظرسنجی‌ها نشان داد/ عبور نوجوانان از شبکه‌های ماهواره‌ای

22 بازدید
بیشتر
تلویزیون اینترنتی اکوایران - Ecoiran TV
تلویزیون اینترنتی اکوایران - Ecoiran TV
وضعیت مصرف رسانه ای در ایران؛ با تمرکز بر روند ۱۰ سال اخیر نشان می‌دهد که همزمان با افزایش میزان مصرف شبکه‌های اجتماعی ...
وضعیت مصرف رسانه ای در ایران؛ با تمرکز بر روند ۱۰ سال اخیر نشان می‌دهد که همزمان با افزایش میزان مصرف شبکه‌های اجتماعی، اعتماد مردم به این شبکه‌ها هم افزایش یافته. حتی شبکه‌های اجتماعی موفق شده‌اند، نه تنها مخاطبان صدا و سیما بلکه مخاطبان شبکه‌های ماهواره‌ای را هم تحت تاثیر قرار دهند. به گفته رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما، در اتفاقات سال گذشته، نظرسنجی های این مرکز نشان داد که رژیم مصرف رسانه‌ای نوجوانان یا کسانی که در کف خیابان فعال بودند، عملاً تغییر کرده. به این معنی که این افراد نه تنها صداوسیما، بلکه شبکه های ماهوارهای هم تماشا نمیکنند و سبد مصرف آنان به سمت فضای مجازی رفته است. __________ یوتیوب اکوایران: https://youtube.com/@ecoiran?si=zdOi7NfMvc2xUk0P __________ اینستاگرام اکوایران: https://www.instagram.com/ecoiran __________ اینستاگرام اکوپلاس: https://www.instagram.com/ecoiran_plus __________ اکوایران ، اکوپلاس ، دنیای اقتصاد ، روزنامه ی دنیای اقتصاد ، اقتصاد ، اخبار ، خبر ، خبری ، سیاست ، ایران ، جهان ، تحلیل ، اخطار ، توجه ، مهم ، فوری ، فورا ، امروز ، روزنامه ، روز ، اقتصاد نیوز ، گزارش ، گزارش میدانی ، مرور اخبار ، سرخط خبر ، سرخط خبرها ، اکوخبر ، شورای شهر ، شورای شهر تهران ، مجلس ، جمهوری اسلامی ایران ، متراژ ، ویراژ ، کف بازار ، قیمت ، قیمت دلار ، قیمت ارز ، قیمت طلا ، ایران فود ، انساید اکوایران ، دست اول

همه توضیحات ...