کمپین فوق العاده کمپانی سانگ یانگ " I LUV Korando "

1,462 بازدید
بیشتر
رامک خودرو - اداره تبلیغات
رامک خودرو - اداره تبلیغات
یک Internal Marketing موفق از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی با شعار I LUV KORANDO . هدف از برگزاری این RoadShow جذب، انگیزش و توسع ...
یک Internal Marketing موفق از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی با شعار I LUV KORANDO . هدف از برگزاری این RoadShow جذب، انگیزش و توسعه شبکه مخاطبین و نمایش تداوم کیفیت و امکانات رفاهی این خودروساز در کشور کره جنوبی بوده است. این کمپین از 8 نوامبر 2014 در شهر های مختلف برگزار گردید که با استقبالی بی نظیر همراه بود.

همه توضیحات ...