آموزش بازاریابی عصبی نورومارکتینگ
آموزش بازاریابی عصبی نورومارکتینگ - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/r9gi
بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ (Neuromarketing) چند سالی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شناخت هرچه بیشتر مغز و نحوه واکنش مغز به رویدادهای مختلف، همواره توسط کارشناسان و محققان در حال بررسی است تا بتوان راههایی را شناسائی کرد که اثرگذاری بیشتری روی ذهن مخاطبان ایجاد شود. وقتی بتوانید شناخت خوبی نسبت به مخاطب داشته باشید و تمامی روشهای تبلیغاتی، رسانههای تبلیغاتی، رنگها، صداها و تصاویری را که استفاده میکنید، بر پایه نورومارکتینگ برنامهریزی کنید، این کار، در نهایت شما را نسبت به دیگران متمایز خواهد کرد.
مهمترین و اصلیترین هدف این آموزش شناخت هرچه بیشتر مخاطبان با مغز است. با شناخت اینکه مغز چگونه کار میکند، چگونه نسبت به یک اتفاق، واکنش مثبت و یا واکنش منفی دارد و همچنین آشنایی با نقطه درد و لذت مخاطب، بسیار بهتر میتوانید روی آن تاثیرگذار باشید و در نهایت خطای کمتری خواهید داشت.
از آنجا که فضای کسب و کارها به شدت رقابتی شده است و مخاطبان همواره با حجم انبوهی از تبلیغات و اطلاعرسانیهای گوناگون روبهرو هستند، اگر تمایز و تفاوتی در نحوه تبلیغات و آگاهیرسانی به آنها انجام نشود، بدون شک نمیتوان موفقیتی به دست آورد. در این فرادرس، میخواهیم شما را با مغز و اینکه مغز ما انسانها در شرایط مختلف چه واکنشی از خود بروز میدهد و چگونه از ما محافظت میکند، آشنا کنیم. بدون شک، بعد از شناخت مغز تغییرات بسیار زیادی در کارها و اقدامات خود انجام خواهید داد. شما به کمک یادگیری نورومارکتینگ قادر خواهید بود تا مخاطبین را بهتر و موثرتر تحت تاثیر قرار دهید، خود را بهتر و موثرتر معرفی کنید، تبلیغات اثرگذارتری داشته باشید، در زمان مذاکره و فروش ارائه بهتر و در زمان مناسب بهترین عملکرد را داشته باشید.
زمانبندی ویدئو:
0:00:00 درس یکم: دلایل پیدایش بازاریابی عصبی
0:07:28 درس دوم: دلیل برتری بازاریابی عصبی نسبت به بازاریابی سنتی
0:12:48 درس سوم: استراتژیهای بازاریابی عصبی در ایران
0:19:57 درس چهارم: قوانین بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ
0:27:49 درس پنجم: تکنیکهای شناخت فیلترهای ذهنی مخاطب
0:37:27 درس ششم: بازاریابی و محدودیتهای آن در درک هوش انسان
همه توضیحات ...