تحلیل نامگذاری سال "حمایت از کالای ایرانی" از منظر CRM

242 بازدید
بیشتر
گروه مدیریت ارتباط با مشتری - DrCRM
گروه مدیریت ارتباط با مشتری - DrCRM
در این ویدئو، آقای مهندس مجید برقی، بنیان گذار گروه DrCRM، ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1397، از منظر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به ...
در این ویدئو، آقای مهندس مجید برقی، بنیان گذار گروه DrCRM، ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1397، از منظر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به تحلیل نام گذاری این سال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" می پردازد و نکاتی را در زمینه آشنایی با انگیزه مشتریان برای خرید، مطرح می کند.

همه توضیحات ...