آموزش نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده پیشگیرانه و پیش بینانه بخش اول PM

مرکز آموزش و پژوهش رهیار
مرکز آموزش و پژوهش رهیار
623 بار بازدید - 4 سال پیش - سرویس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه
سرویس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) مجموعه فعالیت ها و روش های منظم و دوره ای است که به منظور بررسی وضعیت موجود, به روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب,انجام می شود. به نحوی که افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه های سنگین خرید و تعمیرات قطعه برای مجموعه به حداقل برسد.نیاز صنایع به تولید نمودن محصولات با کیفیت بالا و همچنین قیمت تمام شده پایین ، برای افزایش قدرت رقابت در بازار سبب شد تا استفاده از سیستم PM رونق بگیرد.
4 سال پیش در تاریخ 1399/02/15 منتشر شده است.
623 بـار بازدید شده
... بیشتر