مهم ترین چالش در بازاریابی

ایلیاسیستم
ایلیاسیستم
27 بار بازدید - 3 سال پیش - ازپیگیری خسته نشید یکی از
ازپیگیری خسته نشید یکی از مهم ترین چالش هایی که ما در بازاریابی داریم چه دیجیتال چه غیر دیجیتال این هستش که بازاریاب ها از پیگیری خسته می شوند. در بازاریابی دیجیتال بنامون رو این هست که بتونیم لید یا سرنخ بدست بیاریم اون سرنخ می تونه موبایل باشه اون سرنخ میتونه ایمیل باشه و اون سرنخ میتونه فالو کردن اون مخاطب باشه خب وقتی که ما از مخاطب سرنخ بدست اوردیم باید تلاش کنیم با اون ارتباط بگیریم و اون رو درگیرکنیم و اون رو اغنا کنیم تا از ما خرید کنه خیلی از دیجیتال مارکترها یا خیلی از بازاریاب ها خسته میشن از پیگیری میگن اون ازمن قیمت پرسید منم بهش گفتم اون از من شرح کالا رو پرسید من بهش گفتم من کلی باهش تماس تلفنی داشتم بهش ایمیل زدم ولی اون خرید نکرد دیگه من خسته شدم در صورتی که این اشتباهه شاید مشتری شما درگیر یک بیماری بوده و اون زمان فرصت مناسبی برای خرید نداشته شاید مشتری شما اون زمانی که با شما مکالمه رو شروع کرده وضعیت مالی مناسبی برای خرید اون کالای شما رو نداشته شاید مشتری شما اون کالا رو برای یک رویداد برای یک جشن تولد مد نظر گرفته و اون رویداد و جشن تولد هنوز نرسیده این شما هستید که باید مشتری رو فالو کنید فالو کنید! فالو کنید! فالو کنید! تا یک جایی دقیقا به اون Right time اون زمان مناسب برسید در زمان مناسب مشتری امادگی لازم رو برای خرید داره و مهم اینه آیا اون زمانی که مشتری اون آمادگی لازم رو برای خرید پیدا کرده شما درکنارش هستید شما می تونید اون رو راهنمایی کنید یا خیر اگر در زمان مناسب شما در معرض دید مشتری نباشید مشتری زود شما رو فراموش میکنه رقبای شما چه بسا از شما حرفه ای تردر اون زمان مناسب برسد و مشتری شما رو تصاحب کند. پس حتما پیگیری کنید از پیگیری خسته نشید! گاها مشتری آمادگی لازم رو برای خرید داره الان مشتری هنوز به شما اعتماد نکرده برخی از مشتریان خیلی دیر اعتماد می کنند لذا شما پیوسته جلوی چشم مشتری باشید.. پیوسته سوالاتش رو پاسخ بدید. تا مشتری کامل به شما اعتماد و اطمینان کنه این نکات ساده و کاربردی رو به همراه خیلی نکات مهم دیگه در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ ایلیاسیستم فرا میگیرید. برای اطلاعات بیشتر هایلایت معرفی دوره رو ببینید حالا شما در کامنت ها من بگید بیشترین مدت زمانی که پیگیری کردید تا یک مشتری بالقوه رو به یک مشتری تبدیل کنید چقدر بوده
3 سال پیش در تاریخ 1400/05/25 منتشر شده است.
27 بـار بازدید شده
... بیشتر