آموزش بازاریابی نسل ۵ (بازاریابی انسان به انسان H2H)

205 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش بازاریابی نسل ۵ (بازاریابی انسان به انسان H2H) - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/8n3 ...
آموزش بازاریابی نسل ۵ (بازاریابی انسان به انسان H2H) - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/8n3f بر اساس تعریف، بازاریابی نسل ۵ استفاده از فناوری‌های تقلید از انسان برای ایجاد، برقراری ارتباط، تحول و افزایش ارزش در طول ارتباط با مشتری است. یکی از موضوعات مهم در بازاریابی نسل ۵، همان چیزی است که ما آن را فناوری آتی می‌نامیم که گروهی از فناوری‌ها است و هدف آن تقلید از توانایی‌های بازاریابان انسانی است که شامل: هوش مصنوعی، NLP، حسگرها، رباتیک، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، اینترنت اشیا و بلاکچین می‌باشد. ترکیبی از این فناوری‌ها، توانمندی بازاریابی نسل ۵ است. از طرفی در بازاریابی H2H نظریه‌پردازان بر روی تعریف مجدد نقش بازاریابی با تغییر جهت دادن به ذهنیت تصمیم‌گیرندگان و ادغام مفاهیم طراحی تفکر، منطق حاکم بر خدمات و دیجیتالی‌سازی تمرکز دارند. نه تنها در پیشرفت‌های تکنولوژیکی بلکه ضروری است که درباره طرز فکر همه در مورد بازاریابی نیز بازنگری کنیم. مشتری‌ها و بازاریاب‌ها به عنوان تصمیم‌گیرندگان انسانی در حال تغییر هستند. بنابراین، داشتن یک تفکر صحیح، رویکرد مدیریتی صحیح و فرایندهای اجرای بسیار پویا، کلید ایجاد اقدامات ارزشمند و معنادار برای همه ذی‌نفعان است. در این فضا از بازاریابی محصولات جدید با الگوریتم‌های پیش‌بینی با موفقیت بالاتری به مشتریان پیشنهاد می‌شود و این اتفاق نسبت به روش‌های سنتی با موفقیت بالاتری همراه است. اهمیت این نسل از بازاریابی در دنیای فناورانه‌محور و تاکید بر دقت تکنولوژی برای شرکت‌ها و بازاریابان اثبات می‌شود. در این فرادرس با توجه به مولفه‌های بازاریابی و مخصوصا بازاریابی نسل پنجم با رویکرد و نگرش اساسی بازاریابی انسان به انسان، دانشجویان با روند اجرای این بازاریابی و مزایای آن آشنا می‌شوند. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: سیر تحول نسل‌های بازاریابی - بخش یکم 0:15:38 درس دوم: سیر تحول نسل‌های بازاریابی - بخش دوم 0:32:19 درس سوم: سیر تحول نسل‌های بازاریابی - بخش سوم

همه توضیحات ...