E54 | میزگرد : روابط عمومی و تحول دیجیتال
رادیو اینترنتی عصر پرداخت
امروزه فناوریهای جدید با حجم فراوان، زندگی، محیط كار ما و حتی ابعاد وجودی ما را تحتتاثیر قرار دادهاند. بشر امروز بدون فناوری و بهرهگیری از آن، امكان عملی برای ادامه حیات خود ندارد. شتاب انتشار دادهها و آمار و اطلاعات ناشی از عصر دیجیتال و الكترونیك به حدی است كه می توان آن را به انفجار اطلاعات تعبیر كرد.
فضای مجازی نحوه برقراری ارتباط میان افراد و انتشار اطلاعات در سازمانها، نهادها و موسسات را اساسا دگرگون كرده است. امروزه شاهد انقلاب جدید در زمینه اطلاعیابی، اطلاع رسانی و ارتباطات در فضای مجازی هستیم و دهكده جهانی به ذهنیت جهانی تبدیل شده است. اكنون انقلاب ارتباطات به انقلاب اطلاعات و انفورماتیك تغییر ماهیت داده است.
روابط عمومی كه به عنوان حلقه واسط و اتصالدهنده نهادها و سازمانها به جامعه عمل میكند، باید در ایجاد ارتباط بیشتر و پیشرفتهتر، نقش حیاتی خود را ایفا كند. پیشرفت انفورماتیك در حال حاضر به حدی است كه مجازیسازی امری اجتنابناپذیر به نظر میرسد. محیطهای مجازی میتوانند موانعی که همواره انسان و فناوری را از هم دور نگه داشته، از میان بردارند. در این میان روابط عمومی دیجیتالی، فرصتهایی را فراهم میسازد تا كیفیت ارائه خدمات به كاربران بهبود یابد و آنان را قادر میسازد در هر ثانیه و دقیقه، به حجم وسیعی از خدمات و اطلاعات، دسترسی پیدا نمایند. این نوع جدید روابط عمومیها، اطلاعات و دادههای فناوری ارتباطی را برای ارائه خدمات بهتر به كار میگیرند.
از این رو، در این میزگرد آنلاین از سلسله نشستهای تخصصی بانکداری و اقتصاد دیجیتال با عنوان «روابط عمومی و تحول دیجیتال» که با حضور داوود زارعیان استاد دانشگاه علامه طباطبایی و معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، محمد احمدی آذر مدیر روابط عمومی بانک تجارت و سعید سامان متخصص حوزه تبلیغات و روابط عمومی برگزار شد، درباره اینکه در وضعیت کنونی، روابط عمومیها، چگونه باید خود را با این روند دیجیتالی شدن همراه کنند،
مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت. آنچه پیشروی شماست، مشروح این گفتوگوست.
حامی این میزگرد، شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس است
همه توضیحات ...