آموزش آشنایی با رفتار مصرف کننده در شبکه های اجتماعی

100 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش آشنایی با رفتار مصرف کننده در شبکه های اجتماعی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/9bs ...
آموزش آشنایی با رفتار مصرف کننده در شبکه های اجتماعی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/9bsr مجهز بودن به دانش شبکه‌‌های اجتماعی یکی از ضرورت‌های اساسی دنیای امروز ما است. ما در جهان مدرن امروز نه تنها به دانش فنی چگونگی به‌کارگیری ابزارهای دیجیتال نیاز داریم، بلکه نیاز داریم در ارتباط با چگونگی رفتار کاربران و مصرف‌کنندگان دنیای آنلاین نیز آگاه باشیم. درس رفتار مصرف‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دقیقا با چنین دیدگاهی و با هدف ارائه مهم‌ترین مفاهیم مورد نیاز برای کسب ‌و کارهای فعال در کشور طراحی شده و بر آن است تا به صورت خلاصه و کاربردی مخاطبان را با دانش عمومی این حوزه آشنا کند. آشنایی با رفتار مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی و متغیرهای تاثیرگذار بر آن به برندها و کسب‌ و کارها کمک می‌کند تا تصمیمات درست‌تر و اثربخش‌تری بگیرند و به این ترتیب به نیاز مخاطبان خود پاسخ داده و برای خود نیز سودآوری و بقای بلندمدت ایجاد کنند. در این فرادرس از مهم‌ترین ترندها و آمارهای مربوط به جهان آنلاین شروع کرده و آموزش را با ورود به ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی ادامه می‌دهیم. ارائه یک مدل برای درک بهتر فضای شبکه‌های اجتماعی و آنچه در این فضا در حال رخ ‌دادن است، بخش دیگر مباحث این درس است که دیدگاه ما را نسبت به رفتار کاربران کامل می‌کند. در بخش‌های بعدی با موضوع رفتارشناسی مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی و ارائه راهکارهایی برای دسته‌بندی مخاطبان و نیز شناسایی عوامل اثرگذار بر رفتار آن‌ها همراه خواهیم شد و در انتها تلاش می‌کنیم به موضوع مهم برندسازی در فضای دیجیتال و مراحل تدوین یک کمپین در شبکه‌های اجتماعی بپردازیم. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: جهان افقی، آمارها و ترندها 0:11:16 درس دوم: وب‌ 2، محتوای تولیدشده توسط کاربر 0:21:08 درس سوم: جمع‌سپاری، توسعه آمیخته بازاریابی، مقیاس‌پذیری

همه توضیحات ...