تولید محتوا: تاریخچه بازاریابی محتوایی شبکه ای و شبکه های اجتماعی - قسمت سوم

33 بار بازدید - 4 سال پیش - تاریخچه بازاریابی قسمت سوم! ظهور
تاریخچه بازاریابی قسمت سوم! ظهور عصر دیجیتال در سال ۱۹۷۳، افق جدیدی برای فعالیت های بازاریابی به وجود آورد. در این عصر با ورود تکنولوژی های جدید مبتنی بر دیجیتال، این فرم های جدید، بازاریابی را قادر به ساخت تکنیک های قدرتمند کرد و بازاریابی به بلوغ رسید. در این سال موبایل موتورولا به جهان معرفی شد که نقطه عطفی در بازاریابی هدفمند بود. در سال ۱۹۸۱ با معرفی کامپیوتر شخصی توسط شرکت آی بی ام و سه سال بعد در ۱۹۸۴ با معرفی کامپیوتر مکینتاش توسط شرکت اپل جهان، بازاریابی بیش از گذشته متحول شد. اپل تبلیغ مکینتاش را با هزینه ۹۰۰ هزار دلار انجام داد و این تبلیغ باضریب نفوذ ۴۶ درصد، یکی از موفق ترین دستاورد های بازاریابی محسوب گردید. با آمدن پرینتر های دیجیتال در سال ۱۹۸۵ ، تبلیغات چاپی جان تازه گرفت. در این سال درآمد تبلیغات از روزنامه به بیش از ۲۵ میلیارد دلار رسید. چند سال بعد در سال ۱۹۹۰ شبکه 2G موبایل توسعه پیدا کرد و مبنای مناسبی برای توسعه تبلیغات پیامکی در سال ۱۹۹۲ شد. در آپریل ۱۹۹۴، یک شرکت حقوقی به نام فونیکس تبلیغات خدمات خودشو از طریق ارسال انبوه ایمیل به گروه های خبری انجام داد. این اولین و بزرگترین ارسال انبوه ایمیل در تاریخ بازاریابی بود و موجب محبوبیت و الگوبرداری از این روش برای دیگر سازمان ها شد. در سال ۱۹۹۵ استفاده از پیامک موبایل و ارسال ایمیل، پنجره جدیدی رو به سوی دنیای بازاریابی باز کرد. برای سفارش طراحی و تولید محتوا تبلیغاتی جذاب از طریق سایت و شبکه های اجتماعی به آدرس زیر استفاده کنید https://sedyahyaart.ir/ https://www.instagram.com/sedyahyaart https://www.twitter.comsedyahyaart https://t.me/sedyahyaart https://www.linkedin.com/sedyahyaart https://www.facebook.com/sedyahyaart
4 سال پیش در تاریخ 1399/09/17 منتشر شده است.
33 بـار بازدید شده
... بیشتر