چرا تحقیقات بازاریابی ؟

آقای بازاریاب
آقای بازاریاب
یکی از خطاهای استراتژیک واحدهای صنعتی این است که در تدوین برنامه جامع بازاریابی خود بخش تحقیقات بازاریابی را حذف می کنند و به ان ...
یکی از خطاهای استراتژیک واحدهای صنعتی این است که در تدوین برنامه جامع بازاریابی خود بخش تحقیقات بازاریابی را حذف می کنند و به ان کمتر توجه می کنند؛ به بیان دیگر تصور مدیران این واحد صنعتی این است که مشتری همان گونه که آنها جهان را می بینند است. غافل از اینکه امکان دارد محاسباتشان به بیراه برود و بعد از کلی هزینه در بخش های مختلف طراحی محصول، تولید، فروش و توزیع و …. متوجه بشوند که بر مسیر هدایت نبوده اند و راه را اشتباه رفته اند. ادامه در سایت آقای بازاریابی: MRVISITOR.IR

همه توضیحات ...