آموزش بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری یا مشتری محور

37 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری یا مشتری محور - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/gkbe ...
آموزش بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری یا مشتری محور - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/gkbe بازاریابی ‌حساب‌محور، رویکردی متمرکز از سیستم بازاریابی است. این بازاریابی با همکاری سیستم‌های دخیل در بازاریابی، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل می‌کند که از ویژگی‌های آن می‌توان به تغییرات تکنولوژیکی، مقیاس‌پذیری، افزایش بازدهی و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. بازاریابی حساب‌محور‌، ایجاد یک دسته‌بندی برای مشتریان و مجاب کردن تیمی آن‌ها است به نحوی که به صورت ساختاری، افراد برجسته هر تیم اقدامات لازم برای متقاعد نمودن سایر حاضرین را انجام دهند. این بازاریابی با توجه به تمرکز بر کیفیت داده و اجرای منطقی بازاریابی، حساب‌های مختلف را شناسایی می‌کند و بازاریابی‌های شخصی‌سازی شده برای آن حساب‌ها را انجام می‌دهد. در فضای تجارتی کنونی و الزام به عقب نماندن از تحولات بازار، نیاز به سپری کردن دوره‌ گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی ‌حساب‌محور احساس می‌شود. با علم بر مزایای بازاریابی ‌حساب‌محور و از طرفی آشنایی با مبانی آن، نیاز است که روند اجرای صحیح بازاریابی ‌حساب‌محور آموزش داده شود، لذا با توجه به ترسیم مبانی بازاریابی ‌حساب‌محور و از طرفی نیاز بر آموزش روند کامل این رویکرد، در این فرادرس، مراحل اجرا و پیاده‌سازی بازاریابی ‌حساب‌محور با توجه به رویکرد این بازاریابی، اصول و مبانی آن به شما آموزش داده می‌شود. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: مبانی بازاریابی حساب‌محور 0:17:47 درس دوم: ایجاد مورد بازاریابی حساب‌محور 0:31:39 درس سوم: بررسی تناسب بازاریابی و فروش

همه توضیحات ...