سیمرغ / آشنایی با استراتژی های دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

Octiran.Plus
Octiran.Plus
ارائه دهنده: امیرحسین امیری استراتژی دیجیتال مارکتینگ مجموعه اقداماتی است که کمک می کند به اهدافتان دستیابی و حضوری موثر در فضای ...
ارائه دهنده: امیرحسین امیری استراتژی دیجیتال مارکتینگ مجموعه اقداماتی است که کمک می کند به اهدافتان دستیابی و حضوری موثر در فضای مجازی یا آنلاین داشته باشید. استراتژی دیجیتال مارکتینگ در در موفقیت پروژه ها و کمپین های اینترنتی اهمیت بسیاری دارد. اما در عمل استراتژی دیجیتال مارکتینگ به چه درد کسب و کار ما می خورد؟ در استراتژی مهم است که چیزهای دور را چنان ببینیم که گویی نزدیک هستند و نمایی دور نسبت به آنچه که نزدیک است داشته باشیم. نوعی آینده نگری و دیدن دورنما، با توجه به وضعیت فعلی، قابلیتها، ماموریت ها و اهداف ماست و "چگونگی" را به ما نشان میدهد. استراتژی پرسشی را مطرح میکند که از پاسخ آن نوعی همگرایی و تمرکز سازمانی پدید می آید. خروجی استراتژی در حقیقت نوعی برنامه در اختیار ما قرار میدهد که تا بر اساس آن بتوانیم با اجرای تاکتیک ها و اقدامات مشخص شده به اهدافمان برسیم. بدیهی است که همه چیز دقیق و منطبق با برنامه پیش نخواهد رفت، پس از نظام های بازخورد و فیدبک استفاده میکنیم تا عملکردمان در راه تحقق استراتژی کنترل شود.

همه توضیحات ...