آموزش ایجاد فایل دخیره سازی در موتور بازی سازی کدآرت

CodeArt Engine
CodeArt Engine
در هر بازی لازم است تا متغیر های آن در فایلی دخیره و سپس در اجراهای بعدی بازی باز فراخوانده شوند... متغیر هایی مثل امتیازات بازی ...
در هر بازی لازم است تا متغیر های آن در فایلی دخیره و سپس در اجراهای بعدی بازی باز فراخوانده شوند... متغیر هایی مثل امتیازات بازیکن یا آبجکت هایی که خریداری و دانلود کرده است، برای شفاف تر شدن موضوع از مثال یک بازی در ژانر شوتر وام مگیریم، مثال: بازیکن یک اسلحه جدید میخرد، حال از بازی خارج شده و مرتبه ی بعدی که به بازی برمیگردد اگر فایل لیست اسلحه ها دخیره نشده باشد اسلحه ی جدیدی هم در کار نیست، چرا که اصلا فایلی نیست که اسلحه هارا در خود ذخیره کند چه رسد به اینکه بخواهد آن اسلحه ی جدید را هم در خود ذخیره و سپس فراخوانی کند... در این آموزش خواهید آموخت که چطور چنین فایل هایی تعریف کنید. برای مشاهده ی ویدیو های آموزشی بیشتر میتوانید به آدرس : https://www.codeart3d.com/Learn مراجعه فرمایید.

همه توضیحات ...