آموزش بازی بازاریابی گوریلی GORILLA MARKETING
بازی بازاریابی گوریلی GORILLA MARKETING
*داستان و معرفی : 00:08
*محتویات : 01:20
*چیدمان : 01:59
*چگونگی بازی : 03:20
*یک دور بازی : 09:20
*نظر بازیکنان : 27:28
مرحله اول : یه اسم بسازید. بهترین اسم یه موز جایزه میگیره!
مرحله دوم : برای اسم برنده مرحله قبل یه شعار تبلیغاتی خوب بنویسین. بامزه ترین و مرتبط ترین شعار هم یه موز جایزه میگیره!
شامل 6 دسته موضوعی برای کمپین های تبلیغاتی : محصولات فیلم - کسب و کار - درس دانشگاهی - برند - رستوران
محتویات :
8 دفترچه بازیکنان / 8 ماژیک / 6 صفجه موضوع بازی / 16 توکن / 8 تاس / 1 کیف تاس
یک شرکت بازاریابی معروف با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم میکنه! اگه از مدیرعاملش بپرسید میگه : "مشکل به خاطر وجود یه عده مدیر تبلیغاتی احمقه"
اما مشکل شرکت خیلی وخیم تر از این حرف هاست. چون اون پیرمرد تمام مدیران بخش بازاریابی رو اخراج کرده.
صداش توی کل خیابون چهارم شنیده میشد که داشت داد میزد : " اگر به جای شما احمقها چنتا گوریل رو بیارم نتیجه بهتری میگیرم"
یک ماه بعد این دقیقا همون کاریه که مدیرعامل انجام میده! همه کارمنداشو اخراج و چنتا گوریل رو جایگزینشون میکنه.
این داستان زندگی هیجان انگیز یه عده مدیر بازاریابی در دهه 80 میلادیه. به این میگن بازاریابی گوریلی و شما یکی از اون گوریل ها هستید!
گوریلا مارکتینگ یه بازی رومیزیه که در اون شما باید برای محصولات، فیلم ها، کسب و کارها، برندها و... یه اسم بسازین. این بازی در دو دور بازی میشه. در دور اول شما باید اسم بسازین و در دور دوم برای اسمی که ساختین یه شعار تبلیغاتی بنویسین.
همه توضیحات ...