بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) در افزایش فروش
افزایش فروش با اعصاب مشتری!
مشتری آنقدرها که فکر میکنیم براساس منطق خرید نمیکند؛ بلکه از روی احساس خریدش را انجام میدهد. اینکه چگونه و چه چیزی روی این احساس تاثیر میگذارد و چگونه میتوانید از آن در جهت جذب مشتری استفاده کنید، به موضوع «نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی» مربوط میشود. موضوع جذابی که در این وبینار میخواهم راجعبه آن صحبت کنم.
شاید تا الان هم از بازاریابی عصبی در فروش محصولات یا خدمات خود استفاده کرده باشید؛ بدون اینکه اسمش را بدانید. تمام فروشندگان بزرگی که فروش بالایی دارند قطعا از تکنیک های بازاریابی عصبی استفاده میکنند. تاثیر فوقالعادهای که در افزایش فروش دارد، ثابت شده و شکی در آن نیست.
همه توضیحات ...