((جلسه هفت کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی فرید موذن)) چطور داستان سفر مشتری بنویسیم؟

فرید موذن
فرید موذن
سفر مشتری قبل از اینکه ما را بشناسد شروع می شود و بعد با متن و خود ما مخاطب آشنا می شود. فیلم ها و داستان ها که خواندیم و دیدم ه ...
سفر مشتری قبل از اینکه ما را بشناسد شروع می شود و بعد با متن و خود ما مخاطب آشنا می شود. فیلم ها و داستان ها که خواندیم و دیدم همگی از همین اصل پیروی می کنند و اصل این است که داستان یک شخصیت اصلی دارد و با مشکل و چالشی مواجه است و جایی از این مسیر تصمیم به اقدام برای حل این مشکلی می گیرد. و کار ما این است که در کپی رایتینگ یک شخصیت واحد و شفاف برای محصول و خدمتمان مشخص کنیم سایت فرید موذن http://www.faridmoazen.com/

همه توضیحات ...