گفتوگوی استودیو راهکار با علی مزینانی، مدیرعامل روزنامه ۷ صبح در اینوتکس ۲۰۲۴
162 بار بازدید -
ماه قبل
-
علی مزینانی، مدیرعامل روزنامه 7
علی مزینانی، مدیرعامل روزنامه 7 صبح که مهمان بعدی استودیو راهکار درباره اینکه آیا اساساً میتوان نفس رسانه را به صورت نوعی کسبوکار در نظر گرفت،گفت: «غالب افرادی که با قلمداد رسانه به عنوان یک کسبوکار مشکل دارند این رویکرد را در تعارض با مسئولیت اجتماعی رسانه در نظر میگیرند در حالیکه این تعارض اصلا وجود خارجی ندارد. مهمترین وظیفه رسانه انعکاس عقیده مردم است. با این حال اگر من رسانهای هستم که قصد دارم حرف مردم را بزنم، باید این مسئله را در بهترین مدل کسبوکار ممکن ارائه کنم تا ماندگاری این انعکاس بیشتر شود که این مسئله میتواند از طریق مواردی نظیر اسپانسرینگ رخ دهد.» مزینانی در مورد سواد رسانه و پدیده آلودگی خبری نیز گفت: «افزایش حجم اخبار و مصرف رسانهای به قدری آسیبزا شده است که امروزه شاهد رویکردهایی هستیم که توصیه میکنند افراد به طور کلی پیگیر اخبار نباشند. سواد رسانهای مقولهای نیست که بخواهد با نصیحت و توصیه در ایران جای بگیرد و این ضرورت باید توسط خود مخاطب احساس شود تا بتواند از لطمهای که به زندگیاش وارد میشود جلوگیری کند.»
ماه قبل
در تاریخ 1403/02/24 منتشر شده
است.
162
بـار بازدید شده