با آنا علی‌خانی، مدیر مارکتینگ کاسیو در ایران

243 بار بازدید - 7 ماه پیش - با آنا علی‌خانی مدیرمارکتینگ کاسیو
با آنا علی‌خانی مدیرمارکتینگ کاسیو درباره فعالیت‌های مارکتینگی این برند، و مسیر شغلی‌اش او در این اپیزود پیرامون چالش‌های فعالیت‌های کاری خود در مارکت‌پلیس موزاندو، آژانس کلیک‌یاب، مجموعه کارپینو، اسنپ باکس و کاسیوی ایران می‌گوید. آنا سال‌هاست مدیر مارکتینگ است و جزو موفق‌ترین زنان کامیونیتی مارکتینگ ایران به شمار می‌رود شروع به کار آنا علیخانی با بازرگانی خارجی چالش‌های راه‌اندازی و توسعه کارپینو و غلبه بر فضای سنتی تاکسی‌رانی جذابیت‌های کار در مجموعه اسنپ و ویژگی‌های آن سهم تبلیغات و‌فعالیت آفلاین و دیجیتال برند کاسیو بررسی تمرکز فعالیت‌های مارکتینگی برند کاسیو پیرامون استفاده از محصولات اورجینال اشتباهات و نقاط عطف مسیر شغلی وی علل عدم مشارکت آنا علیخانی در این قسمت مطرح می‌کند که تقریبا ۷۰درصد فروش این برند از فروشگاه‌هاست و عمده تمرکزشان در همکاری و هماهنگی با نمایندگی‌های این برند در سطح کشور است. حامیان این قسمت از پادکست‌های دی‌ام‌برد -پلتفرم تبلیغات هوشمند دارت ادز -دیجی‌کالا
7 ماه پیش در تاریخ 1402/09/10 منتشر شده است.
243 بـار بازدید شده
... بیشتر