با آنا علیخانی، مدیر مارکتینگ کاسیو در ایران
243 بار بازدید -
7 ماه پیش
-
با آنا علیخانی مدیرمارکتینگ کاسیو
با آنا علیخانی مدیرمارکتینگ کاسیو درباره فعالیتهای مارکتینگی این برند، و مسیر شغلیاش
او در این اپیزود پیرامون چالشهای فعالیتهای کاری خود در مارکتپلیس موزاندو، آژانس کلیکیاب، مجموعه کارپینو، اسنپ باکس و کاسیوی ایران میگوید. آنا سالهاست مدیر مارکتینگ است و جزو موفقترین زنان کامیونیتی مارکتینگ ایران به شمار میرود
شروع به کار آنا علیخانی با بازرگانی خارجی
چالشهای راهاندازی و توسعه کارپینو و غلبه بر فضای سنتی تاکسیرانی
جذابیتهای کار در مجموعه اسنپ و ویژگیهای آن
سهم تبلیغات وفعالیت آفلاین و دیجیتال برند کاسیو
بررسی تمرکز فعالیتهای مارکتینگی برند کاسیو پیرامون استفاده از محصولات اورجینال
اشتباهات و نقاط عطف مسیر شغلی وی
علل عدم مشارکت
آنا علیخانی در این قسمت مطرح میکند که تقریبا ۷۰درصد فروش این برند از فروشگاههاست و عمده تمرکزشان در همکاری و هماهنگی با نمایندگیهای این برند در سطح کشور است.
حامیان این قسمت از پادکستهای دیامبرد
-پلتفرم تبلیغات هوشمند دارت ادز
-دیجیکالا
7 ماه پیش
در تاریخ 1402/09/10 منتشر شده
است.
243
بـار بازدید شده