نخست هدف گذاری، سپس فعالیت های مارکتینگ

علی ناصرحجتی
علی ناصرحجتی
️ اغلب گفته می‌شود که هدف از بازاریابی افزایش فروش است. این یک ساده‌سازی بیش از حد است. ️ هدف بازاریابی باید حمایت از ...
️ اغلب گفته می‌شود که هدف از بازاریابی افزایش فروش است. این یک ساده‌سازی بیش از حد است. ️ هدف بازاریابی باید حمایت از اهداف استراتژیک یک شرکت باشد. به‌طور کلی یکی از معیارهای بازاریابی، رشد درآمد است که نسبت به دیگر اهداف گسترده‌تر و مهم‌تر هستند. ️ متأسفانه تولیدکنندگان SMB اغلب عناصر استراتژیک مانند تنوع، ارزش‌گذاری، رشد غیر ارگانیک، تغییر مدل‌های کسب و کار/درآمد، فناوری مخرب و تغییرات جمعیتی را در نظر نمی‌گیرند. بنابراین، استراتژی شرکت‌ها اغلب بر روی درآمد و شاید نقشه راه محصول تدوین می‌شود.) ️ یک استراتژی شرکتی قوی باید عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی را دیکته کند و سپس در بافتی محکم از ابزارها و تعاملات منعکس شود. ️ یک برنامه بازاریابی مستلزم بازنگری مستمر است و باید با تغییر نیازها و وضعیت شرکت تکامل یابد. استفاده از پلتفرم‌های سئو برای رتبه‌های بالاتر. اگر می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را افزایش دهید، استفاده از پلتفرم‌های سئو یک تغییر مطلق بازی است! این پلتفرم‌ها بینش ارزشمندی را در مورد هر جنبه‌ای از استراتژی سئوی شما ارائه می‌دهند، از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی موبایل. با استفاده از پلتفرم‌های سئو، کسب‌وکارها می‌توانند صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند، تجربه کاربر را افزایش دهند و در نهایت ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما هدایت کنند. برای دیده شدن در رتبه‌های اول موتورهای جستجو با من تماس بگیرید.

همه توضیحات ...