چگونه برای توسعه و دسترس پذیری گردشگری داخلی ایران اقدام نماییم؟

33 بار بازدید - 2 سال پیش - بدون شک تبلیغات بخش مهمی
بدون شک تبلیغات بخش مهمی از موفقت گردشگری را تضمین می کند. به طور مثال گردشگری رویداد در کشور با تمام زمینه های فرهنگی که دارد متاسفانه به دلیل نبود تقویم مدون و ساختار اطلاع رسانی مناسب نتوانسته خود را به خوبی نشان دهد. برای گردشگری لازم است در مقیاس متفاوت تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گیرد. همچنین موضوع ماده 23 قانون مدیریت خدمات کشوری بایستی به طور جدی مورد نظر قرار گیرد. دستگاه های اجرایی نباید به بازار تاسیسات گردشگری ورود کنند و سازوکاری لازم است تا این تاسیسات برای استفاده ی مردم در اختیار قرار گیرد. چیزی معادل 20 درصد تخت های اقامتی در شمال در اختیار همین دستگاه های اجرایی است که در صورت عرضه در بازار عرضه و تقاضای گردشگری بی شک 8 میلیون خانوار سفر نرفته (یا همان 34 درصد محروم از سفر) از این عرضه ها تاثیر می پذیرند. بخشی از صحبت های جلسه ی میز اقتصاد در کانال خبر روز 25 اسفند 1400 با حضور دکتر سعید شفیعا کارشناس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دکتر علی اصغر شالبافیان معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی
2 سال پیش در تاریخ 1400/12/27 منتشر شده است.
33 بـار بازدید شده
... بیشتر