معرفی دوره جامع تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan) ( دوره چهارم)

5,183 بازدید
بیشتر
برای ثبت نام در این دوره از لینک زیر: https://eseminar.tv/wb26800 کد تخفیف بیست و پنج درصدی: aparat توضیحات وبینار: طراحی و ...
برای ثبت نام در این دوره از لینک زیر: https://eseminar.tv/wb26800 کد تخفیف بیست و پنج درصدی: aparat توضیحات وبینار: طراحی و اجرای برنامه ریزی بازاریابی نیاز همه کسب و کارها دوستان گرامی استقبال خوبی از این وبینار داشته و تا کنون بیش از 175 نفر در دو دوره قبلی شرکت کرده اند. بنابراین برای سال جدید هم برآن شدم تا دوره آنلاین برنامه ریزی بازاریابی را مجددا برگزار کنم. و اما توضیحات مهم دوره ... چرا برنامه بازاریابی ( Marketing Plan ) آن هم در بازار پرنوسان ایران؟ همانطور می دانیم دامنه نوسانات و هیجانات وارد بر بازار ایران زیاد است، بنابراین شرکت هایی که می خواهند در این بازار موفق عمل کنند باید چابک باشند، اما این چابکی به هیچ عنوان نباید با بی برنامگی بویژه در زمینه بازاریابی اشتباه گرفته شود. طراحی، تصویب و اجرای برنامه ریزی برای بازاریابی می تواند باعث کاهش ریسک شکست در فعالیت های بازاریابی شده و از تصمیمات خلق الساعه و سلیقگی جلوگیری کند یک نمای کلی از آنچه قرار است در زمینه بازاریابی رخ دهد را بدست می دهد هماهنگی بیشتر با سایر تیم ها در صورت اطلاع رسانی و درک مشترک تیم ها از این برنامه به برنامه های تیم بازاریابی ساختار دهد و همین ساختار دهی رسیدن به اهداف بازاریابی را سهل تر می کند. باتوجه به این مزیت ها و شناخت مدرس دوره بازاریابی ، نسبت به خلا نسبی که در برگزاری دوره مارکتینگ پلن وجود داشت، تصمیم به برگزاری این دوره جامع گرفته شد. در این دوره هم سعی خواهد شدعلاوه بر ارائه مفاهیم دقیق تئوری در این زمینه، تجربیات چندین ساله تا حد ممکن منتقل شود. این یک دوره جامع است که در 8 جلسه و 4 هفته برگزار می شود. پس از برگزاری دوره انتظار می رود که شرکت کنندگان، به مفاهیم و سرفصل هایی که در این درس ارائه می شود مسلط شده و در نهایت بتوانند یک طرح بازاریابی بنویسند. هدیه به نفر ممتاز دوره برنامه ریزی بازاریابی: در این دوره ارائه و حل تمرینات مربوط را به نسبت دوره های قبل جدی تر پیگیری خواهیم کرد و به همین سبب برای تشویق بیشتر شرکت کنندگان گرامی، هزینه ثبت نام نفر ممتاز دوره به ایشان بازگردانده خواهد شد. طبیعی است که نفر ممتاز دوره با توجه به حل صحیح تمرینات ارائه شده در زمان مورد نظر از بین دانشپذیران گرامی انتخاب می گردد. ذکر این نکته ضروری است که مسوولیت تعیین نفر ممتاز با مدرس دوره خواهد بود. نکات مهم: لطفا مسلط شدن به ابزارهایی مثل ادوب کانکت را با موبایل و لپ تاپ را به لحظات نزدیک به آغاز کلاس موکول نکنید. برای آموزش حضور در کلاس مجازی این مطلب را کامل مطالعه بفرمایید. فیلم وبینار در پنل شما قرار می گیرد در این زمینه اگر مساله ای داشتید به دوستان گرامی در ایسمینار تیکت بزنید من هم امکانات و اختیاراتم در دوره به اندازه شماست. اسلایدهای دوره پس از هر جلسه در ایسمینار آپلود می گردد. چهارمین دوره به معنای این نیست که این دوره ادامه دوره های قبلی است بلکه به معنای برگزاری مجدد این دوره برای بار چهارم است. برگزاری مجدد دوره احتمالا در فروردین 1401 خواهد بود. سرفصل‌های وبینار مقدمه ای بر اصول بازاریابی تعاریف اولیه معرفی الگوها و پارادایم های برنامه ریزی بازاریابی پاسخ به یک سوال اساسی: تفاوت برنامه های استراتژیک و کوتاه مدت تعریف ارتباط برنامه بازاریابی و برنامه کسب و کار فرآیند بازاریابی استراتژیک ممیزی بازاریابی تعریف و بخش بندی بازار درک مفهوم محصول و خدمات تعیین اهداف و استراتژی های بازاریابی ارتباطات یکپارچه بازاریابی ( برند) استراتژی های قیمتگذاری قدم نهایی: طراحی برنامه بازاریابی همانطور که اشاره شد، در این برنامه آموزشی سعی خواهد با ارائه مثال ها و حل تمرینات مختلف شرکت کنندگان در دوره قادر به طراحی برنامه بازاریابی باشند. از جمله ویژگی های دیگر این دوره بیان ساده و عملیاتی بودن سرفصل های ارائه شده است که آن را با دوره های مشابه متمایز می کند. مخاطبین مدیران بخش بازاریابی که وظیفه "طراحی برنامه بازاریابی" برعهده آنها گذاشته شده است مدیران شرکت های کوچک که می خواهند برنامه بازاریابی مدون و کاربردی برای کسب وکار خود داشته باشند. علاقمندان به حوزه های بازاریابی دیجیتال مارکترهایی که برنامه ریزی بازاریابی در شرکت به عهده آنها قراردارد. لینک ثبت نام: https://eseminar.tv/wb26800 کد تخفیف بیست و پنج درصدی: aparat

همه توضیحات ...