59 - آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

وی دیجیتال مارکتینگ
وی دیجیتال مارکتینگ
14 بار بازدید - 5 ماه پیش - گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس
گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است. https://vdigimarketing.com/97-google-tag-manager-and-analytics-and-use-in-google-ads-campaign/
5 ماه پیش در تاریخ 1403/02/24 منتشر شده است.
14 بـار بازدید شده
... بیشتر