Docking to the Global Economy

تجربه‌ی شاپرک آبی
تجربه‌ی شاپرک آبی
در سال‌های گذشته ایران جزیره‌ای جدا از اقتصاد جهانی بوده. حضور حداقلی شرکت‌های بین‌المللی در ایران، کاهش مرا ...
در سال‌های گذشته ایران جزیره‌ای جدا از اقتصاد جهانی بوده. حضور حداقلی شرکت‌های بین‌المللی در ایران، کاهش مراودات پولی و بانکی با سایر شرکت‌های خارجی و تحریم‌ها و عدم ورود سرمایه‌گذار خارجی به ایران، همه و همه یک سو را به ما نشان می‌دهد، کوچک تر شدن و محلی تر شدن بازار. فرقی هم نمی‌کند، شما در چه صنعت و کسب و کار و یا بازاری باشید. این موج در سال‌های گذشته همه‌ی کسب و کارها را تحت تاثیر گذاشته. اما شاید راهکار آن نگاهی نو به ورای مرز‌ها باشد! نگاهی دقیق، پیوسته و عملیاتی به بازارهای خارج از ایران می‌تواند راه‌گشای این گره باشد. در این مسیر ما‌همراه شما خواهیم بود. تجربه‌ی شاپرک آبی تجربیات عملی خود در دسترسی و بازکردن بازارهای بین‌المللی را در یک کارگاه نیم‌روزه در تاریخ ۶ خرداد به صورت حضوری با شما به اشتراک خواهد گذاشت و در این کارگاه به این سوالات پاسخ خواهیم داد: چگونه فضای کسب و کار بین‌المللی را بشناسیم چطور آماده‌ی اتصال به فضای بین‌الملل شویم چگونه با افراد در فضای بین‌الملل کار و زندگی کنیم چطور با متخصصان فضای بین‌الملل تعامل کنیم

همه توضیحات ...