Docking to the Global Economy
در سالهای گذشته ایران جزیرهای جدا از اقتصاد جهانی بوده. حضور حداقلی شرکتهای بینالمللی در ایران، کاهش مراودات پولی و بانکی با سایر شرکتهای خارجی و تحریمها و عدم ورود سرمایهگذار خارجی به ایران، همه و همه یک سو را به ما نشان میدهد، کوچک تر شدن و محلی تر شدن بازار.
فرقی هم نمیکند، شما در چه صنعت و کسب و کار و یا بازاری باشید. این موج در سالهای گذشته همهی کسب و کارها را تحت تاثیر گذاشته. اما شاید راهکار آن نگاهی نو به ورای مرزها باشد!
نگاهی دقیق، پیوسته و عملیاتی به بازارهای خارج از ایران میتواند راهگشای این گره باشد. در این مسیر ماهمراه شما خواهیم بود. تجربهی شاپرک آبی تجربیات عملی خود در دسترسی و بازکردن بازارهای بینالمللی را در یک کارگاه نیمروزه در تاریخ ۶ خرداد به صورت حضوری با شما به اشتراک خواهد گذاشت و در این کارگاه به این سوالات پاسخ خواهیم داد:
چگونه فضای کسب و کار بینالمللی را بشناسیم
چطور آمادهی اتصال به فضای بینالملل شویم
چگونه با افراد در فضای بینالملل کار و زندگی کنیم
چطور با متخصصان فضای بینالملل تعامل کنیم
همه توضیحات ...