مصرف سوخت لحظه ای رنو کپچر،بعد از کارکرد ۲00.000 کیلومتر

مجله خبری رنو كپچر
مجله خبری رنو كپچر
مصرف سوخت لحظه ای رنو کپچر،بعد از کارکرد ۲00.000 کیلومتر.... کپچر = کارآیی + پرستیژ + چالاکی + راحتی اولاً سیستم مولتی مدیای ...
مصرف سوخت لحظه ای رنو کپچر،بعد از کارکرد ۲00.000 کیلومتر.... کپچر = کارآیی + پرستیژ + چالاکی + راحتی اولاً سیستم مولتی مدیای رنو کپچر،مجهز به نویگیشن ماهواره ایه و نقشه کالیبره شده ست.نقشه تمام خیابانها و کوچه های کلانشهرها رو داره.حتی نقشه خیابانها و کوچه های اصلی شهرهای کوچک هم دارد.ولی به پای گوگل مپ نمیرسه.از زبان فارسی پشتیبانی میکنه.تمام منوهای سیستم و نقشه و نویگیشن،به زبان دلخواه قابل استفاده هستن.میشه از سایت رنو،نقشه کشورهای دیگه رو بصورت پولی دانلود و استفاده کرد.مطابق دفترچه راهنما و دگمه روی فرمان،قابلیت اتصال به آیپاد هم داره. ثانیاً بدنه رنو کپچر،کیفیت رنگ بسیار خوبی داره.مثل خودروهای مونتاژی داخل یا حتی بعضی از وارداتیها نیست،که زبری رنگ معلوم باشه یا رنگ بصورت دانه دانه،زیرش دیده بشه و دست بکشی کاملاً به دست حس بشه.بلکه یه لایه شفاف داره،مثل اینکه سرامیک کرده باشی.کثیفی و حشرات و چربی و آلودگیها به عمق رنگ نفوذ نمیکنه و بصورت لکه های روغن روی بدنه میمونه که باعث میشه با یه دستمال ساده و نمدار تمیز کنی و تمیزی بدنه و شفافیت رنگ خودشو نشون بده سوم اینکه اندازه بسیار مناسب شاسی رنو کپچر،باعث میشه موقع سوار شدن و پیاده شدن،به زانو،کمر،گردن،کتف و ستون فقرات فشار نیاد.سر و گردن لازم نیست خم بشه.خیلی هم بالا نیست که مجبور باشیم پاهارو یعالمه بلند کنیم و مثل پله از ماشین بالا بریم.زاویه ورود و خروج به رنو کپچر،دقیقاً هم عرض و هم ارتفاع قد یک انسان متوسط و نرماله. نکته پایانی اینکه فلاپ جلوی رادیاتور رنو کپچر،در سرماهای شدید،بسیار کاربردیه.من ساکن اردبیل هستم.زمستانهای بسیار سرد و سوزناکی داره.زمستان سال 95،از اردبیل به خرم آباد میرفتیم.در حالیکه در دمای 30- الی 40- درجه سانتیگراد،گازوئیل تریلی ها و کامیونها،یخ زده بود،ما بصورت پیوسته،12 ساعت در همین مسیر بودیم و به جرأت میگم گرمایش بخاری،بسیار عالیه و به هیچ وجه افت نداره و سرنشینان،کوچکترین احساس سرما نمی کنند.

همه توضیحات ...