یکپارچه‌سازی خدمات مشتری: از تماس تا چت با واتساپ Odoo

دیباگ
دیباگ
9 بار بازدید - 3 ماه پیش - با واتساپ Odoo، دیگر نیازی
با واتساپ Odoo، دیگر نیازی به تماس‌های بی‌پاسخ و معطلی در صف انتظار برای مشتریانتان نیست: - به طور مستقیم و در هر زمان با مشتریان خود در محبوب‌ترین پلتفرم چت دنیا، واتساپ، ارتباط برقرار کنید. - به سوالات و درخواست‌های مشتریان در لحظه پاسخ داده و رضایت و وفاداری آنها را افزایش دهید. - از طریق چت، فرآیند سفارش و خرید را برای مشتریان خود آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید. - با شناخت بهتر نیازها و علایق مشتریان، تجربه‌ای منحصر به فرد و شخصی‌سازی‌شده برای آنها رقم بزنید. - افزایش قدرت CRM: با ادغام واتساپ Odoo، اطلاعات و سوابق تعاملات با مشتریان را در یک سامانه واحد تجمیع و به کارگیریِ آنها را برای ارائه خدمات بهتر به کار ببرید. - صحبت با مشتریان در کانال محبوبشان: با حضور در پلتفرمی که مشتریان شما به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند، دسترسی و تعامل با آنها را آسان‌تر کنید. - چابکی در پاسخگویی: با استفاده از ابزارهای متنوع واتساپ مانند پیام‌های صوتی، تصویری و اشتراک‌گذاری فایل، به سرعت و به طور موثری به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید. - از تماس و ایمیل تا چت، تمام کانال‌های ارتباطی با مشتریان خود را در یک سامانه واحد ادغام و مدیریت کنید. - به مشتریان خود حق انتخاب کانال ارتباطی مورد نظرشان را بدهید و رضایت و تمایل آنها به تعامل با شما را افزایش دهید. واتساپ Odoo، دروازه‌ای به دنیای تعاملات بی‌نقص با مشتری: - ارتباط سریع و آسان - پاسخگویی 24/7 و بدون معطلی - تجربه خرید روان و لذت‌بخش - افزایش رضایت و وفاداری مشتریان - ارتقای کارایی و اثربخشی خدمات مشتری https://dybug.ir/erp
3 ماه پیش در تاریخ 1403/01/18 منتشر شده است.
9 بـار بازدید شده
... بیشتر