طراحی و زیباییشناسی عصبمحور و نقش آن در توسعه کسبوکار
96 بار بازدید -
4 سال پیش
-
ما چگونه یک کالا را
ما چگونه یک کالا را از میان هزاران گزینه ی مشابه انتخاب و خرید می کنیم؟
ذهن انسان چگونه تحت تاثیر طراحی و زیبایی محصولات قرار می گیرد؟
آیا تمایل به خرید محصولات زیبا ارتباطی با مغز بقای انسان دارد؟
در این ویدیو اطلاعات کلیدی در حوزه ی طراحی و زیبایی شناسی عصب محور و تاثیر آن در توسعه ی کسب و کار ارائه می گردد. در هر کسب و کار بخشی از فعالیت های اصلی شرکت ها تولید، بسته بندی، تبلیغ و برندسازی محصولات است. طراحی و زیبایی شناسی در تمامی این مراحل ورود پیدا می کند. علوم اعصاب شناختی این فرصت را فراهم می کند تا طراحی با استفاده از دستاوردهای این حوزه از علم و کاربرد آزمایش ها و تکنیک های علم اعصاب از معیارها و اصولی تبعیت کند که بر روند بازاریابی محصولات و افزایش کیفیت و سود تجارت تاثیر مثبت بگذارد.
4 سال پیش
در تاریخ 1399/06/04 منتشر شده
است.
96
بـار بازدید شده