آموزش مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری

84 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/4m9i صنعت سفر، ...
آموزش مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/4m9i صنعت سفر، صنعتی زنده، مهیج، چالشی، بزرگ ترین به لحاظ ماهیت و همچنین بین المللی ترین صنعت دنیا به شمار می رود. در عصر اقتصاد جهانی، بازاریابی به حرفه و موفقیت تشکیلات تحت مدیریت شما، کمک شایانی می نماید. امروزه در صنعت سفر، گردشگری و هتلداری، مشتری پادشاه است، چون با انتخاب یا عدم انتخاب شما و توصیه های شفاهی خود به دیگران می تواند جایگاه شما را ارتقا داده یا سبب سقوط شما شود. ایجاد ارزش و رضایت برای مشتری، قلب بازاریابی در حوزه هتلداری و گردشگری محسوب می شود. اینجا است که بازاریابی که بیش از هر کسب و کار دیگری با مشتریان سر و کار دارد، می تواند کمک شایانی را به شما عرضه نماید. اگر یک سازمان مهمان پذیری بخواهد خدمت خود را به بازار عرضه کند، ضرورت دارد که مفهوم بازاریابی را به طور کامل درک کرده و آن را اجرا نماید. مدیریت چنین سازمانی مستلزم ادغام کردن اجزای مختلف آمیخته بازاریابی است که مصرف کنندگان بالقوه را جذب کرده و اهداف و مقاصد سازمان را نیز برآورده سازد. غنای فرهنگی و تاریخی کشور، قابلیت و جاذبه ها، فرهنگ غنی، قدمت و تنوع فرهنگی، زمینه ساز صنعت گردشگری شده و سفر و گردشگری را دوچندان نموده است، اما در سال های اخیر در این زمینه چندان موفق عمل نکرده ایم و علت آن هم عدم بهره گیری از دانش بازاریابی است. در این آموزش سعی شده است که تئوری ها و نمونه های کاربردی جهت ارائه خدمات مطلوب تر و افزایش دانش در صنایع هتلداری و گردشگری ارائه شود تا کاربرد عملی برای علاقه مندان و دانشجویان رشته های هتلداری، گردشگری و مدیریت بازاریابی در مقاطع مختلف تحصیلی داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزشی، مورد استفاده اساتید و دانشجویان قرار گیرد.

همه توضیحات ...