انواع تاخیر در اسنپفود و راهکاری جلوگیری از آنها چیست؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک سفارش از اسنپفود ثبت کنید و منتظر غذای دلخواهتان باشید. اما متاسفانه بعد از مدتی متوجه شوید که سفارش شما هنوز تایید نشده یا زمان تحویل تاخیر دارد. چه حسی دارید؟ عصبانی؟ ناراحت؟ ناامید؟ حالا فکر کنید که مشتری شما چه حسی دارد؟ آیا دوست دارید که مشتری شما این حسها را تجربه کند؟ جواب شما قطعا خیر است.
انواع تاخیر مانند تاخیر در تایید سفارش، تاخیر در آمادهسازی یا تاخیر در ارسال از مهمترین دلایل نارضایتی مشتریان اسنپفود است. زیرا طبق قوانین اسنپفودی، سفارش باید طبق مدت زمان معین، به دست مشتری و پیک اکسپرس برسد. پس برای پیشگیری از ثبت تجربه بد برای مشتریان و ثبت امتیاز منفی باید از تاخیر در تحویل سفارش جلوگیری کنید.
همه توضیحات ...