قسمت دوم آموزش رایگان صفر تا صدی Vray) 3dmax) مدل سازی یک پروژه واقعی ویلایی

reza.khodadadi.motion
reza.khodadadi.motion
ادامه آموزش ها در یوتوب: https://www.youtube.com/watch?v=Ntz3rPwgzfUlist=PL3whnZgbNhton5wazki4e6zSbg7MFI04r https://www.youtube ...
ادامه آموزش ها در یوتوب: https://www.youtube.com/watch?v=Ntz3rPwgzfUlist=PL3whnZgbNhton5wazki4e6zSbg7MFI04r https://www.youtube.com/watch?v=Ntz3rPwgzfUlist=PL3whnZgbNhton5wazki4e6zSbg7MFI04r فایل های پروژه در سایتم http://www.rezarts.ir وجود داره موضوع های مطرح شده در این قسمت: 1_مدل سازی یک پروژه واقعی ویلایی 2_مرور edit spline 3_مرور edit poly میخواهیم با کمک همدیگه یک پروژه واقعی نمای خارجی رو با نرم افزار 3D MAX استارت بزنیم و قدم به قدم پروژه رو کامل کنیم. . . لطفا جهت حمایت، من رو سابسکرایب کنین و لایک و کامنتو زنگوله و ... رو بزنین . ممنونم . -------------------- ویدئو های بیشتر من در : Youtube : https://www.youtube.com/watch?v=WP8yMbaVcIclist=PL3whnZgbNhtqBH5M3cuvd6JSJ57qsfEzU سایت : http://www.rezarts.ir facebook: https://www.facebook.com/rezakhodadadi43 Instagram : https://www.instagram.com/reza.khodadadi.motion . هر هفته، شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 17 قسمت جدید آموزش رایگان صفر تا صدی نرم افزارتری دی مکس رو میتونین ببینین و سوالات خودتونو بپرسین. . با چه ابزار هایی آشنا میشیم ؟ 0_بررسی مفاهیم اولیه رندرینگ و مقایسه الگوریتم های رندرینگ از نقطه نظرهای مختلف برای ارتباط بهتر هنرجو با پلاگین vray 1_آموزش نسبت دادن پلاگین vray و در اختیار گرفتن آن به صورت Activeshade(RT) و production در نرم افزار 2_بررسی اندازه ابعاد و تناسب تصویر در پنجره output size و بررسی پنجره Print size wizard 3_بررسی منابع نوری در پنجره Vray IES ، Vray Sun ، Vray light برای نورپردازی فضای داخلی و خارجی 4_بررسی مفاهیم Subdive و Sampling در نرم افزار برای انجام محاسبات optimize 5_بررسی تخصصی منبع نوری Dome light و استفاده از عکس های HDR برای انجام نورپردازی فیزیکال 6_بررسی و آموزش نسبت دادن عکس های Screen و Spherical به بخش Background Enviroment 7_آموزش کار با Physical Camera از قبیل کنترل نور صحنه ( Exposure Control ) و آموزش ایجاد افکت DOF با دوربین و هچنین تنظیمات رنگ با White Balance 8_بررسی موتورهای محاسبه گر Light cache ، Irradiance map ، Brute force برای بخش های Primary engine و Secondery engine در پنجره GI 9_کنترل Exposure و آشنایی با Color mapping برای کنترل سوختگی ها 10_بررسی و آموزش ساخت متریال های پرکاربرد و همچنین اصلاح آنها 11_بررسی مفهوم Gamma 12_بررسی دقیق image sampler ( Antialiasing) و نحوه کار با Bucket و Progressive 13_آموزش طریقه گرفتن mesh export و Proxy برای سبک سازی viewport 14_آموزش Vray Fur برای ساخت چمن 15_آموزش تکنیک های نسبت دادن تکسچر به سطوح آبجکت با استفاده uvw map و همچنین بررسی مفهوم Polygon material IDS) )_ (Multi / Sub _ object) 16_استفاده از Bach Render و آموزش گرفتن Save Archive و خیلی نکته های کاربردی که تا الان خودم پیدا کردم ...

همه توضیحات ...