قسمت دوم آموزش رایگان صفر تا صدی Vray) 3dmax) مدل سازی یک پروژه واقعی ویلایی
ادامه آموزش ها در یوتوب:
https://www.youtube.com/watch?v=Ntz3rPwgzfUlist=PL3whnZgbNhton5wazki4e6zSbg7MFI04r
https://www.youtube.com/watch?v=Ntz3rPwgzfUlist=PL3whnZgbNhton5wazki4e6zSbg7MFI04r
فایل های پروژه در سایتم http://www.rezarts.ir وجود داره
موضوع های مطرح شده در این قسمت:
1_مدل سازی یک پروژه واقعی ویلایی
2_مرور edit spline
3_مرور edit poly
میخواهیم با کمک همدیگه یک پروژه واقعی نمای خارجی رو با نرم افزار 3D MAX استارت بزنیم و قدم به قدم پروژه رو کامل کنیم.
.
.
لطفا جهت حمایت، من رو سابسکرایب کنین و لایک و کامنتو زنگوله و ... رو بزنین . ممنونم
.
--------------------
ویدئو های بیشتر من در :
Youtube :
https://www.youtube.com/watch?v=WP8yMbaVcIclist=PL3whnZgbNhtqBH5M3cuvd6JSJ57qsfEzU
سایت :
http://www.rezarts.ir
facebook:
https://www.facebook.com/rezakhodadadi43
Instagram :
https://www.instagram.com/reza.khodadadi.motion
.
هر هفته، شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 17 قسمت جدید آموزش رایگان صفر تا صدی نرم افزارتری دی مکس رو میتونین ببینین و سوالات خودتونو بپرسین.
.
با چه ابزار هایی آشنا میشیم ؟
0_بررسی مفاهیم اولیه رندرینگ و مقایسه الگوریتم های رندرینگ از نقطه نظرهای مختلف برای ارتباط بهتر هنرجو با پلاگین vray
1_آموزش نسبت دادن پلاگین vray و در اختیار گرفتن آن به صورت Activeshade(RT) و production در نرم افزار
2_بررسی اندازه ابعاد و تناسب تصویر در پنجره output size و بررسی پنجره Print size wizard
3_بررسی منابع نوری در پنجره Vray IES ، Vray Sun ، Vray light برای نورپردازی فضای داخلی و خارجی
4_بررسی مفاهیم Subdive و Sampling در نرم افزار برای انجام محاسبات optimize
5_بررسی تخصصی منبع نوری Dome light و استفاده از عکس های HDR برای انجام نورپردازی فیزیکال
6_بررسی و آموزش نسبت دادن عکس های Screen و Spherical به بخش Background Enviroment
7_آموزش کار با Physical Camera از قبیل کنترل نور صحنه ( Exposure Control ) و آموزش ایجاد افکت DOF با دوربین و هچنین تنظیمات رنگ با White Balance
8_بررسی موتورهای محاسبه گر Light cache ، Irradiance map ، Brute force برای بخش های Primary engine و Secondery engine در پنجره GI
9_کنترل Exposure و آشنایی با Color mapping برای کنترل سوختگی ها
10_بررسی و آموزش ساخت متریال های پرکاربرد و همچنین اصلاح آنها
11_بررسی مفهوم Gamma
12_بررسی دقیق image sampler ( Antialiasing) و نحوه کار با Bucket و Progressive
13_آموزش طریقه گرفتن mesh export و Proxy برای سبک سازی viewport
14_آموزش Vray Fur برای ساخت چمن
15_آموزش تکنیک های نسبت دادن تکسچر به سطوح آبجکت با استفاده uvw map و همچنین بررسی مفهوم
Polygon material IDS) )_ (Multi / Sub _ object)
16_استفاده از Bach Render و آموزش گرفتن Save Archive
و خیلی نکته های کاربردی که تا الان خودم پیدا کردم ...
همه توضیحات ...