آموزش بازاریابی ویروسی
آموزش بازاریابی ویروسی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/ptm2
در دنیای اقتصادی امروز، بحث بازاریابی حائز اهمیت بسیار است چرا که در تمامی بنگاههای تولیدی و خدماتی، عرضه، تقاضا و مهمتر از آن فروش کالا و خدمات، سهم عمدهای در رشد محصول و توسعه آن دارد. از این رو، انواع بازاریابی میتواند در تحقق اهداف توسعه محصول نقش بسزایی ایفا کند که در این میان با توجه به فضای نوین امروزی و روند رو به رشد تکنولوژی، نوعی بازاریابی تحت عنوان بازاریابی ویروسی، بسیار کاربردی است. در دنیای تجاری امروز تجارب حاصل شده در بنگاههای مختلف تولیدی و خدماتی نشان میدهد که آموختن این تکنیک و اجرای آن یک ضرورت محسوب میشود.
بنابراین، هدف از این آموزش، ایجاد و ارتقای مهارتهای فردی و شغلی در تبلیغ و ارائه کالا و خدمات است. اهدافی نظیر: رشد و توسعه محصول، افزایش فروش کالا و خدمات، حفظ سهم بازار، جلب مشتریان جدید در کنار حفظ مشتریان سابق و... .
با توجه به این که ابن مدل بازاریابی به عنوان یکی از انواع بازاریابی در معرفی کالا و خدمات در صنایع مختلف تولیدی و خدماتی نقش کلیدی ایفا میکند، لذا آموزش آن به بخشهای اقتصادی قطعا میتواند فرایند معرفی محصول و فروش هر چه بیشتر آن را تسریع بخشد. پس بسیار حائز اهمیت است که بنگاههای تولیدی و خدماتی برنامه آموزشمحور برای پرسنل بخشهای بازرگانی، بازاریابی، فروش و تحقیقات بازار خود مهیا نمایند. این آموزشهای سازمانی و یادگیری مهارتهای نوین در واقع میتواند شرکتها را در تحقق اهداف بلندمدت در کمترین زمان ممکن و با نازلترین هزینه یاری کند.
با توجه به گسترش تکنولوژی، ضروری است که پرسنل بخشهای مذکور ضمن به روزرسانی مهارتهای بازاریابی خود در آموزشها نیز مشارکت داشته باشند تا بتوانند جدیدترین روشها را آموخته و به کار گیرند.
اجرای این مدل بازاریابی با کمک روشهای مختلف و موثر صورت میپذیرد که از جمله آنها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
بسترهای اینترنتی مثل: صفحات وب و ایمیل
معرفی دهان به دهان در اجتماع
بسترهای رسانهای مثل تبلیغات تلویزیونی
بسترهای مخابراتی و ارتباطی مثل پیامک
زمانبندی ویدئو:
0:00:00 درس یکم: بازاریابی
0:04:10 درس دوم: آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی ویروسی
همه توضیحات ...