جلسه سوم دوره رایگان کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) فرید موذن

فرید موذن
فرید موذن
به سومین جلسه از دوره رایگان کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) خوش آمدید.امروز می خوام در مورد این حرف بزنم گه استفاده از کلمات نمی توان ...
به سومین جلسه از دوره رایگان کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) خوش آمدید.امروز می خوام در مورد این حرف بزنم گه استفاده از کلمات نمی توانند ما را سریع به هدف برسانند. در واقع شما اول از همه باید ببینید که چه جایگاهی را در بازار می خواهید داشته باشید؟ محصول شما دست نیافتنی و لاکچری است یا یک محصولی عمومی؟ ما باید قبل از اینکه بدنبال تبلیغ نویس شدن باشیم باید بستر مناسب را برای ان اگهی تبلیغاتی مان ایجاد کنیم. اگر یک محصول داریم خیلی بهتر است که قبل از آن به گرافیک و طراحی رابط کاربری سایت مان دقت کنیم. اگر می خواهیم در یک شرکت از راه تبلیغ نویسی کسب درامد کنیم در یک شرکتی که بزرگ و برند شده این کار را شروع کنیم تا پرسونال برندینگ ما نیز ساخته شود سایت فرید موذن http://www.faridmoazen.com/

همه توضیحات ...