بازاریابی ویدیویی اوبر

درگاه پرداخت رایان پی
درگاه پرداخت رایان پی
21 بار بازدید - 2 سال پیش - هدف اصلی ویدیوی Uber Eats
هدف اصلی ویدیوی Uber Eats کمک به بینندگان برای درک نحوه عملکرد رابط کاربری است. آنها از سبک طراحی، تصاویر و گرافیک متحرک استفاده کردند که نشان دادن کل داشبورد و کارهایی که مردم می توانند با آن انجام دهند را آسان می کند. چیزی که این ویدیو را جذاب می کند، صداگذاری است. هدف این ویدیو مخاطبان جهانی در بیش از 27 کشور است، با این حال صداگذاری شبیه مکالمه یک به یک با یک نفر است، نه صدایی برای گروهی از مردم.
2 سال پیش در تاریخ 1401/02/25 منتشر شده است.
21 بـار بازدید شده
... بیشتر