بازاریابی صادراتی؛ کارخانه رب گوجه کرمان

115 بازدید
بیشتر
شرکت تحقیقاتی و بازرگانی ایده
شرکت تحقیقاتی و بازرگانی ایده
بر اساس آخرین آمار سال ۲۰۲۰ کل حجم صادرات رب گوجه در جهان نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار بوده است؛ حدود ۷۰ درصد از کل حجم صادرات رب گو ...
بر اساس آخرین آمار سال ۲۰۲۰ کل حجم صادرات رب گوجه در جهان نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار بوده است؛ حدود ۷۰ درصد از کل حجم صادرات رب گوجه جهان متعلق به ۵ کشور مکزیک، هلند، اسپانیا، مراکش و کانادا است! متاسفانه علی رغم اینکه رب گوجه ایران از لحاظ کیفیت از درجه مطلوبی برخوردار است هیچگاه نتوانسته جایگاه صادراتی خود را پیدا کند و آخرین موفقیتی که توانستیم بدست آوریم کسب رتبه ۳۳ ام دنیا بوده است! از طرفی دیگر به دلیل عدم برنامه ریزی دقیق، بسیاری از واحدهای تولید کننده در آستانه ورشکستگی و یا تعطیلی کامل هستند؛ متاسفانه حجم صادرات رب گوجه ایران حدود ۷۵ درصد کاهش یافته! از لحاظ قیمت جهانی نیز با در نظر گرفتن شاخص بریکس، ما رتبه ۹۳ دنیا را داریم؛ به بیان دیگر رب ما خیلی گران است. وقتی می بینید که یک واحد صنعتی با شوق و علاقه در این بخش سرمایه گذاری کرده و مصمم است پرچم ایران را بالا ببرد یه جورایی دچار غرور میشید و براشون از صمیم قلب آرزوی موفیقیت می کنید. ....................................................................................... درباره موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده بیشتر بدانید!www.mrioi.com شرکت های تبلیغاتی و تحقیقاتی زیادی در ایران فعال هستند؛ اما کمتر شرکت تبلیغاتی را در ایران می توان یافت که در عرصه بین المللی فعال باشد؛ با توجه به سوابق درخشان تیم موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده در کشورهای عراق، ازبکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای مرکزی و CIS و همچنین بعضی از کشورهای آفریقایی، می توانیم به عنوان یک مشاور و یا شرکت تبلیغاتی در کنار تیم تبلیغاتی شما باشیم. ما در حال همکاری با شرکت های تبلیغاتی داخل کشور نیز هستیم و از این جهت توانایی اجرای هر نوع کمپین تبلیغاتی در موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده وجود دارد. یکی از معظلات شرکت های تبلیغاتی و یا کانون تبلیغاتی های داخل کشور نداشتن ارتباط قوی با کشورهای همسایه برای اجرای کمپین های تبلیغاتی در بازارهای هدف صادراتی است. تمرکز اصلی موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده روی دو ستون اصلی تبلیغات و تحقیقات بازاریابی است؛ دو رکن مهم در بازاریابی و فروش، شناخت دقیق از بازار هدف چه در ابعاد داخلی و یا صادراتی است. با توجه به حجم بالای صادرات ایران به کشورهای عراق، افغانستان و سایر کشورهای همسایه شمالی و جنوبی کشور عزیزمان، در طول 7 سال گذشته تمرکز خود را روی این بازارهای هدف خارجی گذاشته ایم؛ از این جهت با عنایت و لطف پروردگار متعال توانسته ایم در عراق و ازبکستان دفتر دائم داشته باشیم و در 12 کشور دیگر در قالب همکاری مشترک با شرکای تجاری خود همکاری می کنیم. شما در موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده از ما تبلیغات، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی و فروش صادراتی را بخواهید! توضیحات بالا به این معنی نیست که ما در موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده از بازار داخل غافل بوده ایم؛ به لطف همکاری و همراهی دوستان خوبمان در شرکت های تبلیغاتی و کانون تبلیغاتی های فعال در سراسر کشور در این سال ها توانسته ایم در عرصه های مختلف تبلیغاتی، پروژه های قوی را از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش کنیم؛ آن چیزی که موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده را با سایر شرکت های تبلیغاتی و کانون تبلیغاتی های کشور متفاوت می کند این است که ما خدمات تبلیغاتی را در کنار تحقیقات بازاریابی ارائه می دهیم! ما به این قائل هستیم تبلیغات بدون تحقیقات بازار بی معنی است و باید قبل و بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی حتما بازار هدف خود را پایش و آمایش کنیم تا ببینم میزان آگهی از برند(Brand Awareness) ما چقدر تغییر کرده است. البته این فقط یکی از شاخص هایی است که باید هر شرکت تبلیغاتی آن را پایش کند و اساساً مولفه های اثر گذار زیادی است که باید برای برند مورد نظر رصد و پایش شود تا کمپین اثر گذار باشد! خلاصه راحتتون کنیم حرف های زیادی برای گفتین داریم! کافی است با ما تماس بگیرید تا متوجه بشین؛ منتظر تماس هاتون هستیم (: موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده: www.mrioi.com

همه توضیحات ...