سومین شماره فصلنامه بادکوبه

321 بازدید
بیشتر
راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه
راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه
سومین شماره از فصلنامه تخصصی ارتباطات، تبلیغات و برندسازی بادکوبه، تابستان ۱۳۹۹ منتشر شد. از پرونده‌ی ویژه این شماره که &l ...
سومین شماره از فصلنامه تخصصی ارتباطات، تبلیغات و برندسازی بادکوبه، تابستان ۱۳۹۹ منتشر شد. از پرونده‌ی ویژه این شماره که «بازاریابی اینفلوئنسری» است و بررسی کمپین تبلیغاتی و معروف «شیر داری؟» و تبلیغات نامحسوس تلویزیون گرفته تا زیست کرونایی برندها و برندهایی که از کرونا سود بردند... و البته ده‌ها مطلب دیگر.

همه توضیحات ...