چگونه با گوش دادن موثر فروش خود را افزایش دهیم؟

38 بار بازدید - 4 سال پیش - یکی از اصول مشتری مداری
یکی از اصول مشتری مداری خوب گوش دادن یا گوش دادن موثر می باشد. ما ابتدا باید خوب به حرف های مشتری گوش دهیم تا بتوانیم نیاز واقعی و سلیقه ی مشتری را از حرف های او متوجه شویم. وقتی ما نیاز واقعی مشتری را دریابیم می توانیم محصولات و خدماتی را که در راستای رفع نیاز واقعی مشتری می باشد را به او ارائه دهیم که این کار باعث رضایت مشتری و در نتیجه افزایش فروش ما می شود.
4 سال پیش در تاریخ 1399/04/30 منتشر شده است.
38 بـار بازدید شده
... بیشتر