افزایش بازدهی تبلیغات ویدئویی در آپارات
بیشترین بازدهی تبلیغات ویدئویی در آپارات،
احتیاج به دونستن یه سری ترفندهای ریز داره.
در این ویدئو،
پدرام، کارشناس بازاریابی عملکردی (پرفورمنس مارکتینگ)
با شما چند مورد از ترفندها رو به اشتراک میگذاره.
برای اینکه محتوای تبلیغات ویدئویی شما بهترین عملکرد رو داشته باشه، باید به مواردی که پدرام میگه توجه کنید:
* تناسب ایده اصلی ویدئو با پرسونا
مهمه که بدونید تیزر ویدئویی رو میخواید به دست چه نوع مخاطبی برسونید.
پرسوناتون رو با دقت مشخص کنید و پیام ویدئو و تیزر تبلیغاتیتون رو طبق سلیقه همون مخاطب تولید کنید.
* ۶ ثانیه اول، مهمترین بخش
قبل از فعال شدن دکمه رد کردن تبلیغ، یعنی تو ۶ثانیه اول، باید مهمترین پیامتون رو به کاربر رسونده باشید.
* افزونههای آپارات
از سه افزونه تبلیغاتی #آپارات یعنی بنر همگام، بنر پاز و پلی و بنر کشویی، حتما استفاده کنید. پدرام در ویدئو عملکرد هرسه افزونه رو توضیح داده.
* Call to Action
زمان نمایش دادن فراخوان به عمل خیلی مهمه، مثالهایی از انواع کال تو اکشنها و فایدهای که دارن در ویدئو آورده شده.
* قاب موبایلی رو نادیده نگیرید
تیزرتون رو جوری طراحی کنید که برای کاربرهای موبایل هم خوانا و قابل دیدن باشه.
* کیفیت بالای ویدئو
حتما بالاترین کیفیت ویدئو رو بارگزاری کنید، پدرام تو ویدئو بهتون گفته چرا
* زیرنویس
به دلیل تنظیماتی که برخی مرورگرها دارن ممکنه ویدئوتون میوت بشه، پس بهتره زیرنویس استفاده کنید.
* متن دکمه کال تو اکشن
بهتره متن دکمه تا سه لغت باشه و طولانی نباشه، بهتره با تیم نظارت در این مورد مشورت کنید.
* پنل پیامکی
اگه تا الان پنل پیامکی نداشتید، در انتهای ویدئو پدرام برخی از فواید پنل پیامکی رو میگه
همه توضیحات ...