وبینار تجربیات برندسازی در حوزه کالاهای تند مصرف (FMCG)

169 بازدید
بیشتر
تپسل
تپسل
وبینار تجربیات برندسازی در حوزه کالاهای تند مصرف (FMCG) به طور سنتی و به علت یک خطای مصطلح، برند در ذهن بسیاری از افراد به معنی ...
وبینار تجربیات برندسازی در حوزه کالاهای تند مصرف (FMCG) به طور سنتی و به علت یک خطای مصطلح، برند در ذهن بسیاری از افراد به معنی طراحی یک لوگو و یا تبلیغات است. درحالی که تعریف برند به قول مدیر آمازون چیزی است که مردم درباره شما می گویند. تصویری که مشتریان با گفتن اسم شما در ذهنشان شکل می گیرد برند شما است. به عبارت دیگر برند شما توسط درک کلی مشتری از کسب وکار شما تعریف می شود. برای ساخت یک تصویر ذهنی موفق در ذهن مردم و مشتریان، باید در موارد مختلفی عملکرد خود را کنترل کنید؛ ازجمله: محیط کار(فروشگاه یا

همه توضیحات ...