مشتری، مهمترین موضوع در کسب و کار -100استارتآپ
سوده حیدری نسب تحصیلات خود در رشته مخابرات را در امارات و دانشگاه آمریکایی شارجه پشت سر گذاشته است. وی در دوران حضور در امارات به عنوان مدیر بازرگانی یک شرکت مشغول به فعالیت بود تا اینکه در سال 1391 به ایران بازگشت. ایشان بعد از بازگشت به کشور به عنوان مدیر برنامهریزی در شرکت مهندسی برق و الکترونیک کرمان تابلو شروع به کار کرد و کمی بعد به عنوان قائم مقام مدیر عامل، عضو هئیت مدیره و در نهایت به عنوان مدیر عامل شرکت کرمان تابلو به فعالیت پرداخت.سودی حیدری نسب با تکیه بر تجربیات خود در صنایع مختلف و شناخت حوزه های نوآورانه، در سال 1394 اقدام به ثبت شرکت مشاوره رایان توسعه پایا نمود. رایان توسعه در حال حاضر به عنوان یکی از 5 شرکت مورد تایید معاونت علمی و فنآورری ریاست جمهوری شناخته می شود در طی سال های اخیر توانسته، خدمات مشاوره تجاری سازی و ارزشگذاری به استارتاپها و مشاوره سرمایه گذاری به سرمایه گذاران خطرپذیر را ارائه دهد. در سال های اخیر، سوده حیدری نسب، بارها داور رویدادهای مختلف استارتاپی بوده و به عنوان سخنران دوره های مرتبط در این حوزه مشغول به فعالیت بوده است.
DNA موضوع تجاریسازی باید بر پایه مشتری باشد. مهمترین موضوع در تجاریسازی و طراحی مدلهای درآمدی مشتری است.
شناسایی مشتری، درک نیازهای آن و درک میزان تمایل مشتری برای پرداخت بابت خدمات و محصول شما، برای محصولی که قرار است آن را طراحی کرده و به بازار ارائه دهید بسیار مهم است.
طبقه بندی کردن مشتریان یک موضوع بسیار مهم است، اما دموگرافی مشتری به تنهایی نمیتواند تعریف درستی از شناخت مشتری باشد.
عدم شناخت و رسیدگی به نیازهای مشتری حتما باعث شکست شما خواهد شد.
همه توضیحات ...