معرفی دوره آنلاین جامع کمپین‌نویسی و مدیریت تبلیغات ( دوره چهارم)

47,723 بازدید
بیشتر
برای ثبت نام در این دوره از لینک زیر: https://eseminar.tv/wb26789 کد تخفیف بیست و پنج درصدی: aparat توضیحات وبینار وبینار جامع ...
برای ثبت نام در این دوره از لینک زیر: https://eseminar.tv/wb26789 کد تخفیف بیست و پنج درصدی: aparat توضیحات وبینار وبینار جامع کمپین نویسی و مدیریت تبلیغات در 10 جلسه و 30 ساعت سالهاست که این دوره را در موسسات و دانشگاه های مختلف به عنوان مدرس مدعو تدریس کرده ام. در ایسمینار نیز این دوره با استقبال خوبی همراه بوده است. در دو دوره قبلی برگزاری بیش از 155 نفر در وبینار کمپین نویسی و مدیریت تبلیغات حضور داشته اند. هدف از برگزاری این دوره آمادگی برای مدیریت برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی است. این دوره می تواند برای مدیران تبلیغات کسب و کارهای بزرگ و مدیران کسب و کارهای کوچک مفید. باشد. در نهایت ذکر این نکته ضروری است که با اینکه نگاهم به تجربیات گذشته در این دوره هست، اما محتوای کاملا جدید و نوینی را در برخی سرفصل ها ارائه خواهم کرد. همچنین نگاه ویژه ای در این دوره به کمپین های دیجیتال و همچنین تبلیغات گوگل خواهیم داشت که و هریک در یک جلسه مجزای 3 ساعته مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هدیه به نفر ممتاز دوره برنامه ریزی بازاریابی: در این دوره ارائه و حل تمرینات مربوط را به نسبت دوره های قبل جدی تر پیگیری خواهیم کرد و به همین سبب برای تشویق بیشتر شرکت کنندگان گرامی، هزینه ثبت نام نفر ممتاز دوره به ایشان بازگردانده خواهد شد. طبیعی است که نفر ممتاز دوره با توجه به حل صحیح تمرینات ارائه شده در زمان مورد نظر از بین دانشپذیران گرامی انتخاب می گردد. ذکر این نکته ضروری است که مسوولیت تعیین نفر ممتاز با مدرس دوره خواهد بود. نکات مهم: لطفا مسلط شدن به ابزارهایی مثل ادوب کانکت را با موبایل و لپ تاپ را به لحظات نزدیک به آغاز کلاس موکول نکنید. فیلم وبینار در پنل شما قرار می گیرد در این زمینه اگر مساله ای داشتید به دوستان گرامی در ایسمینار تیکت بزنید من هم امکانات و اختیاراتم در دوره به اندازه شماست. اسلایدهای دوره پس از هر جلسه در ایسمینار آپلود می گردد. چهارمین دوره به معنای این نیست که این دوره ادامه دوره های یک و دو است بلکه به معنای برگزاری مجدد این دوره برای بار چهارم است برگزاری مجدد دوره احتمالا در فروردین 1401 خواهد بود. سرفصل‌های وبینار مروری بر دنیای تبلیغات باورهای درست و غلط درباره کارکرد تبلیغات تبلیغات چگونه کار می کند؟ اجزای تبلیغات موفق مروری بر برخی پارامترهای بازاریابی که در اثربخشی تبلیغات نقش دارند. بررسی ساختار شرکت های تبلیغاتی چگونگی دریافت / ارائه سفارش اهداف تبلیغات، مروری بر جزئیات پیام تبلیغاتی؛ سبک ها، سلسله مراتب پیام، فرآیند خلاقیت در تبلیغات روش های بودجه بندی تبلیغات تشریح کامل رسانه های آنلاین و آفلاین آشنایی با ادبیات رسانه روش های بررسی بازخورد تبلیغات تفاوت تبلیغات با سایر ابزارهای پروموشن بررسی کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مروری بر تبلیغات گوگل جمع بندی کمپین نویسی و طراحی اکشن و مدیا پلن مخاطبین 1- مدیران بخش تبلیغات که وظیفه "طراحی برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی" را بر عهده دارند. 2-مدیران شرکت های کوچک که می خواهند با ادبیات رشته تبلیغات آشنا شده و برنامه های تبلیغاتی شان را خودشان طراحی و نظارت کنند. 3-علاقمندان به صنعت تبلیغات برای ثبت نام در این دوره از لینک زیر: https://eseminar.tv/wb26789 کد تخفیف بیست و پنج درصدی: aparat

همه توضیحات ...