مدیران عامل ۴ شرکت ارائه دهند خدمات پرداخت:PSPها خودشان باید به داد خودشان برسند

207 بار بازدید - پارسال - شرکت‌های PSP از بدو تاسیس
شرکت‌های PSP از بدو تاسیس دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند. در دوره‌ای دغدغه توسعه شبکه پرداخت را داشتند و برای به‌ دست آوردن سهم بیشتر علاوه بر اینکه ارائه دستگاه‌های پوز به پذیرندگان را رایگان کردند و تمامی خدمات را به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌دادند، کارمزد را نیز در رقابتی تنگاتنگ نادرست به صفر رساندند. پس از آن با وجود اینکه تمامی کارشناسان حوزه درباره عواقب این مدل سرویس‌دهی به آنان اخطار می‌دادند خوشحال از اینکه هر کدام سهم بیشتری به دست آورده‌اند و تعداد تراکنش‌ها و تعداد دستگاه‌‌های پوزشان افزایش یافته، سود بیشتری میان سهامداران خود تقسیم می‌کردند اما این دوره نیز چندان طولانی نبود... در میزگردی با حضور علی‌اکبر فراهانی مدیرعامل آسان پرداخت پرشین، شهریار خلیلی مدیرعامل به‌پرداخت ملت، حمزه آقابابایی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر و محمدحسین کاشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد وضعیت شرکت‌های پرداخت و چگونگی راه برون‌رفت از شرایط فعلی را بررسی کرده‌ایم.
پارسال در تاریخ 1402/02/09 منتشر شده است.
207 بـار بازدید شده
... بیشتر