بازاریابی ویدیویی شرکت IKEA با تکنولوژی واقعیت افزوده
1.7 هزار بار بازدید -
7 سال پیش
-
ساخت ویدیوهای تاثیرگذار و استفاده
ساخت ویدیوهای تاثیرگذار و استفاده از استراتژی های بازاریابی ویدیویی از سوی شرکتهای بزرگ و معتبر نشان دهنده اهمیت و ضرورت استفاده از ویدیوها در برندسازی و بازاریابی این کسب و کارها در رقابت با شرکتهای رقیب در بازارهای امروزی دارد.
شرکت IKEA به نحو مطلوب و حساب شده ای از این ابزار قدرتمند استفاده می کند.
http://tikzoom.com/virtual-reality-in-video-marketing/
7 سال پیش
در تاریخ 1396/09/22 منتشر شده
است.
1,781
بـار بازدید شده