با قائم مقام مدیرعامل فلایتیو مطرح شد: چرا پلتفرمهای آنلاین بلیت، بلیت ندارند
«بلیت پیدا نکردیم»،«اصلا بلیت نبود»، «باید دوباره سراغ آژانسها برویم». اینها جملاتی هستند که این روزها زیاد از کسانی که قصد مسافرت دارند میشنویم.
اما چرا این اتفاق افتاده است؟ آیا معنی آن این است که پلتفرمهای فروش آنلاین بلیت به خوبی کار خود را انجام ندادهاند؟ آیا این پلتفرمها سهم بازار خود را از دست دادهاند؟
در اولین اپیزود از فصل ششم ایستگاه پیوست با کامیار ایرانی، مدیرعامل فلایتیو، صحبت کردیم. با ما همراه باشید.
همه توضیحات ...