نکته های طلایی برای بازایابی تلفنی موفق
بازاریابی تلفنی چیست؟
بازاریابی تلفنی یک استراتژی بازاریابی است که ارتباط با مشتریان را از طریق تلفن و یا اخیرا به صورت اینترنتی، برقرار میکند. بازاریابی تلفنی گاهی میتواند دردسرساز هم باشد، چرا که برخی از سازمانها از این استراتژی بازاریابی، به شکلی آزاردهنده و یا غیر اخلاقی استفاده کردهاند. یکی از صورتهای منفی بازاریابی تلفنی، روشی به نام «روبو کال» است که در آن یک تماس ضبط شده، از طریق شمارهگیر خودکار برای فرد پخش میشود. این سیستم میتواند در روز با هزاران نفر تماس بگیرد. احتمالا شما هم حداقل یکبار در معرض این تماسهای ضبط شده قرار گرفته باشید. به دلیل چنین روشهای کاذبی، در بسیاری از کشورهای جهان مقررات دولتی مختلفی برای سر و سامان دادن به قوانین بازاریابیهای تلفنی وجود دارد.
در حالی که برخی از روشهای بازاریابی تلفنی از سوی مصرفکنندگان و قانونگذاران با بازخوردهای منفی روبهرو شدهاند اما در بازاریابی تلفنی روشهای اخلاقی و بسیار موثری نیز وجود دارد. در مثال بالا در مورد شرکت Moneycorp، هدف از بازاریابی تلفنی فروش محصولات به مشتریان نبود بلکه برقراری ارتباط موثر میان تیم ارشد فروش شرکت و مشتریان بالقوه را ممکن کرد.
همه توضیحات ...