چهارمین تکنیک فروش حرفه ای- رسیدگی به اعتراضات مشتری
129 بار بازدید -
4 سال پیش
-
در این مرحله باید به
در این مرحله باید به سوالات احتمالی و اعتراضات مشتریان به صورت حرفه ای پاسخ دهیم.
مشتریان همیشه سوالات و اعتراضاتی دارند و این موضوع کاملا طبیعی است.
یک فروشنده حرفه ای که آموزش فروشندگی دیده باشد،میداند چطور به سوالات مشتری پاسخ دهد که باعث خوشحالی و رضایت مشتری و در نهایت خرید او شود.
برای استفاده از دوره کامل اموزش فروشندگی به لینک زیر مراجعه فرمایید: https://b2n.ir/663902
4 سال پیش
در تاریخ 1399/09/27 منتشر شده
است.
129
بـار بازدید شده