چند کلیک تجربه: فرایند درست تبلیغات دیجیتال با محوریت گوگل ادز
69 بار بازدید -
9 ماه پیش
-
یک فرایند تبلیغات درست و
یک فرایند تبلیغات درست و موثر در Google Ads باید یک سری ویژگیهای کلیدی و اصلی داشته باشد تا در کنار نظارت و بهینهسازی کمپین تبلیغات در گوگل شما، بودجهها، پیشنهادها و اهدافتان را بهینهسازی کنید و عملکرد بالاتر و بهتری داشتهباشید.
یعنی موفق به دریافت لید بیشتر و در نهایت افزایش فروش شوید. از این طریق است که میتوانیم یک کمپین تبلیغاتی موفق در Google Ads داشته باشیم. اولین قدم نیز تحقیقات داده محور است.
در قسمت ششم از ویدیوکستهای چند کلیک تجربه راتین، به سراغ سید علی علیزاده آقای مدیرعامل راتین رفتیم تا با او در ارتباط با ویژگیهای یک فرایند درست تبلیغاتی با محوریت گوگل ادز و نقشه راه آن صحبت کنیم.
با ما همراه باشید تا بعد از هشتمین کلیک، تا از همه آنچه باید برای داشتن یک تبلیغ موفق در گوگل بدانید، خیالتان راحت باشد.
https://www.ratin.agency/
https://t.me/RatinDigitalMarketing
https://www.facebook.com/ratinagency
https://www.instagram.com/ratinagency/
https://twitter.com/i/flow/login?redirect_after_login=%2FRatinAgency
9 ماه پیش
در تاریخ 1402/06/27 منتشر شده
است.
69
بـار بازدید شده