امین فیض پور، مدیر پرفورمنس دیجیکالا از چالش‌های مارکتینگ اتومیشن می‌گوید

دی ام برد، رسانه بازاریابی | dmboard
دی ام برد، رسانه بازاریابی | dmboard
او بیان می‌کند که امروزه مارکتینگ اتومیشن در ایران در مراحل ابتدایی است و یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این حوزه در ا ...
او بیان می‌کند که امروزه مارکتینگ اتومیشن در ایران در مراحل ابتدایی است و یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این حوزه در ایران، پیاده‌سازی درستِ مارکتینگ اتومیشن در کسب‌وکارها و مخصوصا کسب‌وکارهای کوچک است که می‌توانند بیشترین نفع را از این موضوع ببرند. همچنین امین فیض پور، آینده مارکتینگ اتومیشن در ایران را به دلیل ظهور تکنولوژی‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی، روشن پیش‌بینی می‌کند.

همه توضیحات ...